Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:34:38 GMT

حمله ائتلاف عربی به الحدیده برای حمایت از مردم یمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۳۸۶۵

حمله ائتلاف عربی به الحدیده برای حمایت از مردم یمن است

به گزارش خبرگزاری مهر ، «خالد بن سلمان» سفیر عربستان در آمریکا با انتشار توییتی مدعی شد عملیات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در الحدیده در تلاش برای حمایت از مردم یمن است.

در حالی که اغلب نهادهای بین المللی حقوق بشری نسبت به خطرات این عملیات و فاجعه ای که ممکن است در یمن ایجاد کند هشدار داده اند، سفیر 30 ساله عربستان معتقد است که این عملیات در حمایت از اراده آزاد و برای مقابله با انصار الله یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایران را به حمایت از انصار الله متهم کرد و در حالی که عربستان و هم پیمانانش عامل اصلی جنگ در یمن به شمار می روند، این دیپلمات جوان انصار الله را به ایجاد ویرانی و هرج و مرج در یمن متهم کرد.

با وجود هشدارهای بین المللی، عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن با پوشش هوایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، حمله به الحدیده و بندر این شهر در غرب یمن را آغاز کرده اند.

سازمان ها و نهادهای بین المللی هشدار داده اند که این حمله می تواند جان هزاران یمنی را به خطر بیندازد و فاجعه انسانی جدیدی در یمن به وجود بیاورد.

کد خبر 4320097

منبع: مهر

کلیدواژه: أنصار الله امريكا انصارالله ایران توییتر خالد بن سلمان عربستان سعودی یمن ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کره شمالی عراق فلسطین روسیه سوریه ایران کیم جونگ اون عربستان سعودی جنگ 2015 یمن افغانستان اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟