Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:55:29 GMT

شاه‌علی: کسب نتایج بدون بازی تدارکاتی سخت است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۴۰۳۵

شاه‌علی: کسب نتایج بدون بازی تدارکاتی سخت است

سرمربی تیم بسکتبال جوانان گفت: امیدوارم بازی‌های تدارکاتی دیگری جایگزین مسابقات لغو شده شوند چون تا تیم جوانان با چند تیم خوب دنیا بازی نکند، نتیجه گرفتن برای آن سخت خواهد بود. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال جوانان ایران در حالی از 14 مرداد ماه در مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی قهرمانی جهان آرژانتین) شرکت خواهد کرد که اردوهای تدارکاتی برون مرزی این تیم، یکی پس از دیگری لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن شاه‌علی، سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 14 مرداد آغاز می‌شود و قرار بود که نخستین اردوی تدارکاتی ما از ابتدای فروردین شروع شود که بازیکنان به دلیل تعمیرات سالن و جابجایی فدراسیون با یک ماه تاخیر وارد اردو شدند. اردوی سوم نیز که باید از ابتدای خرداد تشکیل می‌شد به دلیل امتحانات بچه‌‌ها از امروز شروع شد.

او ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده قرار بود که تیم ملی به یکی از کشورهای کرواسی، بوسنی یا مونته‌نگرو برود که به دلیل مشکلات ارز، این سفر نیز لغو شد. علاوه بر این، مدتی قبل، چینی‌ها هم اعلام کردند که به خاطر جاری شدن سیل از برگزاری تورنمنت اطلس اسپورت، صرف نظر کرده‌اند.

شاه‌علی اظهار داشت: امیدوارم در زمان باقیمانده، بازی‌های تدارکاتی دیگری جایگزین این مسابقات لغو شده شوند چون تا تیم جوانان با چند تیم خوب دنیا بازی نکند، نتیجه گرفتن برای آن سخت خواهد بود. مردن از این تین انتظار نتیجه دارند. من در چند روزهای آتی با رئیس فدراسیون، نشستی خواهم داشت تا کشور یا کشورهایی برای جایگزینی معرفی شوند.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,31/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند