Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی همچنان ادامه دارد.

 در ادامه این اقدامات، صهیونیستها به اردوگاه الامعری واقع در رام الله در کرانه باختری یورش بردند که به دنبال آن، درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی درگرفت.

در این درگیری صهیونیستها علیه فلسطینیان، از گلوله های جنگی و گازهای اشک آور استفاده کردند؛ منابع فلسطینی اعلام کردند که پنج نفر در این درگیری به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبر دیگر اینکه، «نفتالی بنت» رئیس حزب صهیونیستی «خانه یهودی» و وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی مدعی شد که کرانه باختری و  تمامی شهرک های صهیونیست نشین، به زودی بخشی از «اسرائیل» خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که دولت صهیونیستی طرحی را به منظور احداث محله صهیونیست نشین به جای منازل تخریب شده تصویب کرده و "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی متعهد به تحقق این مسأله شده است و به زودی محله بزرگی در این منطقه ساخته خواهد شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری

یکی از اقدامات رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان، دستگیری گسترده غیرنظامیان برای ایجاد رعب و وحشت است. تل آویو می‌کوشد تا کوچک‌ترین انتقاد و تهدیدی از خود را سرکوب کرده و هر فردی که مظنون باشد را دستگیر و زندانی کند. 

به گزارش الجزیره، هفدهم آوریل هر سال به نام بزرگداشت اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. امسال نیز علی‌رغم جنگ گسترده صهیونیست‌ها در غزه، فلسطینیان کرانه باختری به خیابان‌ها آمده و یاد زندانیان فلسطینی را گرامی داشتند. 

در راهپیمایی امسال، هزاران تن از خانواده‌های اسرای فلسطینی و نیز دانش آموزان در بیت اللحم به خیابان‌ها آمدند. آن‌ها امروز را مغتنم شمرده تا به جهانیان درباره جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان روا می‌دارند هشدار دهند. 

براساس اعلام مقامات رسمی، اکنون ۹ هزار و ۵۰۰ فلسطینی زندانی سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند. 

از این میان، ۳ هزار و ۶۶۰ زندانی بازداشت اداری شده‌اند. بازداشت اداری به حالتی اطلاق می‌شود که فرد بدون محاکمه در زندان به سر می‌برد. این نوع بازداشت نه به خاطر آنچه فرد انجام داده است، انجام می‌شود بلکه بازداشت اداری به دلیل نگرانی از آنچه فرد ممکن است در آینده انجام دهد، صورت می‌گیرد.

همچنین اکنون ۲۰۰ کودک و ۸۰ زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند. تلخ‌ترین آمار در این زمینه مربوط به ۵۶۱ فلسطینی است که به حبس ابد محکوم شده و هیچ گاه خانواده خود را نخواهند دید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه