Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از مشکلات در شرایط کنونی را وجود سامانه‌های ریز و رویکرد بخشی توسط دستگاه‌ها در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانشت و گفت: در واقع یک اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق کالا و ارز وجود نداشت، لذا مقرر شد سامانه جامعی در این باره تشکیل شود تا همه خلأ‌ها را پوشش دهد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه (۲۳ خردادماه ۹۷) پارلمان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: رویکرد تعاملی برای بررسی این لایحه شکل گرفته است و در واقع این لایحه یکی از لوایحی بوده که توانسته با همکاری بین ارکان دولت و کمیسیون اقتصادی به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به برخی خلأ‌های قانونی در بحث قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات در شرایط کنونی وجود سامانه‌های ریز و رویکرد بخشی توسط دستگاه‌ها در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و در واقع یک اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق کالا و ارز وجود نداشت، لذا مقرر شد سامانه جامعی در این باره تشکیل شود تا همه خلأ‌ها را پوشش دهد.

پورابراهیمی با اشاره به شرایط کنونی ارزی در کشور تصریح کرد: سامانه‌ای در این باره تعریف شده که با تصویب و اجرای این قانون می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سامانه مبارزه با ارز مجلس قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!