Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:44:58 GMT

از نامه ون‌گوک تا دست نوشته موزارت زیر چکش حراج می روند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۴۲۵۳

از نامه ون‌گوک تا دست نوشته موزارت زیر چکش حراج می روند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دست‌نوشته آهنگی از موزارت و نامه‌ای از ونسان ون‌گوک در میان صدها دست‌نوشته‌ای جای دارند که همین ماه در یک حراجی برای فروش عرضه می‌شوند.

این اقلام در پاریس زیر چکش حراجی می‌روند و هدف این حراجی این است که بتواند مجموعه‌ای ۱۳۰ هزار قلمی از آثار هنری، موسیقی و آثار ادبی را به پول تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه توسط گروه فرانسوی‌ آریستوفیل که سال ۱۹۹۰ تاسیس شد جمع‌آوری شده و این موسسه در ازای کسب سهمی از این اقلام، سرمایه‌گذاران را سهیم کرد. 

این گروه در سال ۲۰۱۵ ورشکسته شد و ژرار لریتیه موسس آریستوفیل به جرم کلاهبرداری مورد تحقیق قرار گرفته است. او این اتهام‌ها را رد کرده است.

اولین بخش از این حراجی در ماه دسامبر انجام شد و دور بعدی همین هفته زیر چکش حراج می‌رود.

در میان این اقلام دست‌نوشته آهنگی از موزات بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار یورو ارزیابی شده و برای نامه‌ای همراه یک طراحی از ون‌گوک به دوستش آنتون فن رپارد بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار یورو قیمت گذاشته شده است.

گفته شده مجموعه‌داران از امکان دسترسی به این اقلام بسیار خوشحال هستند و منتظرند تا بتوانند پیشنهادهای خوبی برای در اختیار گرفتن آنها ارایه کنند.

کد خبر 4320167

منبع: مهر

کلیدواژه: پاریس حراج هنری نقاشی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی کنسرت موسیقی سینمای آمریکا جام جهانی 2018 روسیه کارگردان تئاتر پوستر رادیو صبا نقاشی خانه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله اردیبهشت برگزار می‌شود

نوزدهمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس شیوه‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

طبق اعلام مرکز مبادله ایران زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.

متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

«فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «خرده فروشان طلای آبشده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «بانک عامل با تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» می‌توانند متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران باشد.

دیگر خبرها

  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • نوزدهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله اردیبهشت برگزار می‌شود
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا در هجدهمین حراج معامله شد