Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@07:49:14 GMT

کشاورزی حین آتش زدن کاه و کلش مزرعه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۴۳۶۲

کشاورزی حین آتش زدن کاه و کلش مزرعه دستگیر شد

گرگان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره محیط زیست گرگان گفت: مامورین یگان حفاظت این اداره روز گذشته کشاورزی را حین آتش زدن کاه و کلش مزرعه اش دستگیر و از ادامه این کار ممانعت کردند.

محسن محسنی روز چهارشنبه به ایرنا اعلام کرد: مزرعه این فرد در یکی از روستاهای غرب گرگان واقع بود و مامورین محیط زیست حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی، دود غلیظ این آتش سوزی را مشاهده و مانع از ادامه کار او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آتش زدن کاه و کلش مزارع پس از برداشت محصول علاوه بر خسارت به مزرعه های اطراف باعث از بین رفتن موجوات زنده و عناصر مفید خاک می شود.
محسنی با بیان اینکه این کشاورز با تنظیم صورت جلسه تخلف و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: طبق بند 20 قانون جلوگیری از آلودگی هوا؛ آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی ممنوع و جرم محسوب می شود.
3014/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محيط زيست آتش زدن كاه گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مزرعه پرورش گاو‌های غول پیکر در اندونزی؛ از گاو ۱.۱ تنی تا ۱.۳۴۹ تنی (فیلم) مزرعه پرورش مار پیتون؛ لحظه برداشت ۵۸ تخم یک مار پیتون کمیاب (فیلم) وحشی شدن مار‌های کبرا را دیده اید؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس
  • ۲۳ مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در زنجان فعال است
  • فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم)
  • بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم)
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • مزرعه پرورش مار پیتون؛ لحظه برداشت ۵۸ تخم یک مار پیتون کمیاب (فیلم)
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه