Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ابادان، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ،دوستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد و مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر به مقام این شهید ادای احترام کردند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران باید هوشیار و آگاه باشند و جنایت داعش و ایادی آن را بر جهانیان آشکار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فرحانی افزود: خون شهدا همچون شهدای حادثه تروریستی مجلس، مدافعان حرم و مدافعان وطن باعث قدرت کشور و بیداری ملت می‌شود.

شهید سید رضا ثابتی متولد 30 شهریور سال 1356 در آبادان در اداره بندر و دریانوردی آبادان شاغل بود که در 17 خرداد 1396 مقارن با 12 رمضان به دست تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی به فیض شهادت نائل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ابادان مجلس شورای اسلامی شهید ثابتی تروریست حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد