Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:10:47 GMT

نماز عید فطر در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۴۴۳۳

نماز عید فطر در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود

خرم آباد - ایرنا - نماز عید سعید فطر روز جمعه همزمان با سراسر کشور به امامت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا مردم روزه دار لرستان که ماه رمضان را به روزه داری به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیاری از کارهای مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت یک ماه بندگی در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می طلبند؛ اجر و پاداشی که خود خداوند به آنها وعده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اعلام کرده است 150 پایگاه در مکان های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره و کفاره مردم استان است.
همچنین آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد میزان زکات فطریه در لرستان برای هر نفر براساس قوت غالب گندم را مبلغ 70 هزار ریال اعلام کرد.
حجت الاسلام احمد مروی رییس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، جمعه 25خرداد ماه را به عنوان عید سعید فطر و روز اول ماه شوال اعلام کرد.
3210/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ايت الله ميرعمادي نماز عيد فطر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود