Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال بانوان پیکان با قهرمانی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است که این روزها تمرینات خود  را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور ملی پوشانش برگزار می کند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم بانوان پیکان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایطِ تیم  پیکان در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار کرد:  از بیست و یکم ملی پوشان در تمرینات باشگاه حاضر شدند و در دو نوبت  صبح و عصر تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دو بازیکن آسیب دیده داریم  که زیر نظر فیزیوتراپ تیم هستند و امیدواریم  شرایط خوبی پیدا کنند و به مسابقات برسند.

شعبانیان افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم وانشاءالله بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات جام باشگاه های آسیا کسب کنیم. حضور در این مسابقات برای ملی‌پوشان نیز حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد چراکه این مسابقات پیش از حضورِ تیم ملی در جام کنفدراسیون‌های آسیا است.

او  در پاسخ به این سوال که  تیم پیکان با اتکا بر مهره‌های خوبی که در اختیار داشت بازی‌های خوبی در لیگ برتر ارائه کرد و به عنوان قهرمانی رسید  آیا این ترکیب می‌تواند در جام باشگاه های آسیا نیز نتایج خوبی را کسب کند؟ گفت:  قبلا  با تیم سرمایه قهرمان لیگ شدیم و در حالی  با باشگاه پیکان مجداد به عنوان قهرمانی رسیدیم که حدود پنج بازیکنان را در اختیار نداشتیم و با یک ترکیب جدید در لیگ ۹۷ حاضر شدیم. پس نمی توان گفت که با اتکا به بازیکنان نتیجه کسب کردیم. حمایت و همدلی در بین بازیکنان و باشگاه بسیار تاثیرگذار است.

شعبانیان در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه باشگاه پیکان حمایت خوبی را از تیم به عمل می‌آورد و همه جور از تیم حمایت می‌کند تا  بتوانیم با آرامش در مسابقات حاضر شویم.

 سرمربی تیم پیکان درباره ارزیابی حریفان در جام باشگاه‌های آسیا گفت:  نمی‌توان گفت سطح مسابقات پایین است چرا که اکثر باشگاه‌ها از بازیکنان خارجی بهره می گیرند که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. تیم‌ها با ترکیب قوی حاضر می شوند  و بازی‌های سختی را در جام باشگاه‌های آسیا خواهیم داشت اما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا  از ۲۰ تا ۲۷ تیرماه سال ۹۷ در شهر «اوسکمن گورسک» قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4320170

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران جام باشگاه های آسیا والیبال بانوان جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران والیبال لیگ ملت های والیبال کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کاراته کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند