Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ۱۷۰ دستگاه اتوبوس به نمازگزاران عید فطر سرویس‌دهی می کنند.

علی اصغر نیشابوری مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت:با فرارسیدن عید سعید فطر بسیاری از شهروندان مشهدی و زائران حضرت رضا(ع) علاوه بر حضور در مساجد و تکایای مختلف برای شرکت در مراسم نماز عید فطر، به صورت انبوه به حرم مطهر می‌روند و نماز عید سعید فطر را در این مکان برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از ابتدای صبح انتقال نمازگزاران توسط ناوگان اتوبوسرانی از نقاط مختلف شهر  به حرم مطهر آغاز می‌شود، اظهارداشت:۵ پایانه موقت اطراف حرم مطهر با بهره‌گیری از ۱۷۰ دستگاه اتوبوس کمکی به منظور ارائه خدمت به زائران و مجاوران پس از اتمام مراسم پرشکوه نماز عید در نظر گرفته شده‌اند.

 

نیشابوری با اشاره به اینکه اکیپ فنی امداد در محدوده اعلامی آماده ارائه خدمت به ناوگان در نظر گرفته شده، افزود:حرم مطهر، خیابان آیت‌الله شیرازی با۷۰ دستگاه اتوبوس، میدان بیت‌المقدس مسیر بی آرتی با ۳۰ دستگاه، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی ۲۰ دستگاه، خیابان نواب به سمت میدان عدالت با ۱۵دستگاه و خروجی روگذر طبرسی با ۳۵ دستگاه اتوبوس محل دپوی ۵ پایانه موقتی هستند که در روز عید فطر به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز قدس راهپیمایی روز قدس مساجد شهید مدافع حرم دولت ماه رمضان شهید خلیل تختی نژاد حجت الاسلام ارزانی کارآفرینی سرویس دهی حرم مطهر رضوی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر ۱۴۰۳ را در مشهد اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پلیس روابط عمومی راه خراسان رضوی، سرهنگ امیدوار، اظهار داشت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه شب‌های قدر از ساعت 14 فردا، جمعه دهم فروردین اجرا و تا پایان مراسم احیا در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مسیرهای تا شعاع 2 کیلومتری حرم مطهر رضوی با ممنوعیت همراه خواهند بود و و مسیر‌های فرعی منتهی به این معابر نیز ممنوعیت تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: تقاطع دانش و شهید حنایی؛ حرم مطهر رضوی میدان شهدا به سمت شیرازی تا حرم مطهر رضوی میدان شهید گمنام؛ حرم مطهر رضوی تقاطع شهید نواب صفوی به سمت پنجراه؛ حرم مطهر رضوی این مسیر‌ها در شب‌های احیا با ممنوعیت کامل تردد تا پایان مراسم همراه خواهند بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده