Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@11:06:42 GMT

نتایج اولیه مصاحبه پذیرش مبلغان مدارس امین اعلام شد 

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۴۶۶۶

 

به گزارش ایکنا از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی با اشاره به اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین، عنوان کرد: در طرح تربیت مبلغ مدارس امین، بیش از ۴۷۰ نفر از بانوان طلبه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه علمیه خواهران ثبت نام کردند که پس از مصاحبه اولیه، حدود ۳۵۰ نفر در این طرح پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان در سه اولویت نخست، دوم و سوم قرار گرفتند، افزود: ۱۵۶ نفر از متقاضیان طرح امین در اولویت نخست انتخاب شدند که می‌توانند از ۱۰ تیرماه به مدت یک ماه در دوره آموزشی تربیت مبلّغ مدارس شرکت کنند.
حجت‌الاسلام تهرانی افزود: پذیرفته شدگان در اولویت نخست از ۲۸ خرداد تا ۴ تیرماه جهت ثبت نام می‌توانند به اداره امور مبلغان واقع در طبقه فوقانی مهدکودک جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند.
وی یادآور شد: دوره آموزشی پذیرفته شدگان در اولویت دوم و سوم در طول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: مبلغان در این دوره با مهارت‌های کار تبلیغی در مدارس با سنین مختلف دانش‌آموزی آشنا می‌شوند و جهت فعالیت و خدمت به دین در مدارس آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره گفت: ۱۶ هزار و ۳۷۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای شرکت کردند که از این تعداد ۸۰۴۱ نفر قبول شده اند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اردیبهشت ماه مصاحبه عمومی و سلامت روانی پذیرفته‌شدگان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در نشستی خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در ۷ ماه گذشته، اظهار کرد: حکم اینجانب ۱۴ شهریور ماه سال گذشته توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ در این مدت اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

جزییاتی از نحوه برگزاری مصاحبه
وی ادامه داد: اکنون سازمان عمر ۲۰ ساله خود را پشت سر گذاشته است. طی ۲۰ سال گذشته تعداد پروانه‌هایی که توسط سازمان صادر شده بود، ۸۷۵۵ پروانه بوده است. در آزمون صلاحیت حرفه‌ای که پانزدهم دی‌ماه سال گذشته انجام شد، ۱۶ هزار و ۳۷۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸۰۴۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای قبول شدند. در اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده تا در تمام استان‌ها مصاحبه عمومی و شخصیتی برگزار شود و تعداد قابل توجهی از این افراد فرصت دریافت پروانه تخصصی خود را داشته باشند.

به گفته وی، در کمتر از ۶ ماه معادل ۲۰ سال کاری که سازمان در گذشته انجام داده بود، کار انجام داده‌ایم.

فتحی آشتیانی ادامه داد: تمام این ۸۰۰۰ نفر مصاحبه‌شان انجام می‌شود. طبیعتا مصاحبه تخصصی نیست و بیشتر مصاحبه عمومی، ارزیابی ارتباط کلامی، شایستگی‌های عمومی و شخصیتی، ارزیابی کار با مراجعان و صلابت، پختگی شخصیتی، ارزیابی ظرفیت خردمندی، استدلال منطقی، تناسب ظاهری و پوشش متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است. در همین راستا بررسی روند تحصیلی و تجرب کاری نیز در مصاحبه مدنظر قرار می‌گیرد و ثبت نام‌ها برای مصاحبه انجام می‌شود. برنامه ریزی شده تا مصاحبه در استان‌ها توسط اساتید متعهد و متدین بررسی شود و بخش قابل توجهی برای کسب پروانه کار تخصصی موفق می‌شوند.

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به دیگر اقدامات انجام شده طی هفت ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۷ بهمن‌ماه سال گذشته نیز انتخابات شورای استانی سازمان را به شکل الکترونیک برگزار کردیم و این در حالی بود که این انتخابات ۹ سال بود برگزار نشده بود. شورا‌های ۳۰ استان کشور تشکیل و مسئولان استان مشخص شدند و احکام آن‌ها صادر و تقدیم شده تا کار را با قدرت بیشتر پیش ببرند. این افراد مجری مصاحبه‌های تخصصی در استان‌ها هستند.

اصلاح قانون سازمان نظام روانشناسی

فتحی آشتیانی گفت: تلاش شده در ۷ ماهه گذشته قانون سازمان را اصلاح کنیم و همچنین با سازمان‌های دیگری که در این حوزه کار می‌کردند ارتباط نزدیکی شکل گرفته است و سعی شده منافع ملی و سازمانی را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به بحث مربوط به غزه و بیش از ۳۲ هزار شهید که بخش قابل توجهی از آن‌ها زنان و کودکان هستند، گفت: چندین نامه به سازمان جهانی بهداشت و یونسکو ارسال و طرح مسئله کردیم. همچنین به بحران سیل سیستان و بلوچستان نیز ورود کردیم و به طور معمول روند جاری سازمان پیش رفته است.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه