Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز جوانان با محوریت ائمه جمعه باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در نخستین گردهمایی معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه  استان قزوین با اشاره به اینکه فلسفه روزه داری برای رسیدن به تقوا است، اظهار داشت: امام صادق (ع) می فرمایند که ارکان و اساس اسلام شامل نماز، زکات، روزه، حج و ولایت می‌شود که ولایت مفتاح و کلید قبولی چهار مولفه اولی است یعنی اینکه تمامی سفارشات و اعمال اسلام انسان را به ولی زمان متصل می کند و دست در دست ولی خدا می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر ولی فقیه زمان نائب ولی خدا است و ائمه جمعه نیز در طول این ولایت قرار دارد، افزود: نماز جمعه نماد و نمود تجدید بیعت با ولایت است و تمامی اقشار و گروه های مختلف وظیفه دارند که آن را با شکوه و با صلابت برگزار کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه با این خط مشی با سیاست کلان جذب حداکثری البته با پایبندی به مبانی انقلاب و ولایت در جبهه سازی اقدامات لازم را با نیت تقرب به خداوند متعال انجام دهند.

فاطمی نسب گفت: امیدواریم جوانان استان با تمام قوا و نشاط جوانی در سنگر نهاد نماز جمعه به جذب حداکثری و جبهه سازی نیروهای جوان انقلابی بپردازند تا بدین وسیله شاهد حضور چشمگیر آنان در نماز جمعه باشیم.

وی افزود: جوانان مومن و انقلابی باید با اتحاد و انسجام انقلابی و نیز با رویکرد فراجناحی با تکنیک محبت و مهربانی به امید آفرینی و پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد:  موتور محرک انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم هستند که می توانند با انرژی جوانی خود در پرشور برگزار شدن نماز جمعه نقش آفرینی کنند.

فاطمی نسب اظهار داشت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز جوانان با محوریت ائمه جمعه که حداقل ماهی یک بار در محضر امام جمعه برای رشد و پیشرفت معنوی جوانان از مصوبات این جلسه بود که امیدواریم جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که منابع خبری از توافق قریب الوقوع احتمالی آتش بس میان حماس و اسرائیل همزمان با تهدیدات مجدد مقامات صهیونیستی در حمله زمینی احتمالی به رفح می‌دهند، دفتر اطلاع رسانی کابینه جنگ این رژیم طی اطلاعیه‌ای از تشکیل جلسه عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

همزمان با قوت گرفتن توافق آتش بس احتمالی میان حماس و اسرائیل و حضور هیئت مذاکره کننده حماس در قاهره برای بررسی شروط جدید پیشنهاد شده درباره آتش بس در غزه و مبادله اسرا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل از نشست مهم سران این رژیم درباره تصمیم گیری درباره آتش بس و عملیات زمینی احتمالی به رفح خبر داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی درباره آخرین تحولات درباره موضع سران این رژیم درباره آتش بس گزارش دادند که اسرائیل پیش از پاسخ قطعی حماس به مفاد جدید آتش بس پیشنهاد شده درباره مبادله اسیران و آتش بس هرگز هیئت مذاکره کننده خود را به قاهره اعزام نخواهد کرد.

پیشتر نیز، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان با اشاره به پایبندی حماس بر شروط چهارگانه خود، حضور مجدد هیأت مذاکره کننده حماس در مصر برای مذاکرات آتش بس را به دلیل عقب نشینی اشغالگران در دور جدید مذاکرات خواند.

کد خبر 6096722

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟