Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بخشنامه تاکید کرده است: پیرو ابلاغ تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، نرخ سود تسهیلات پرداختی به کارکنان و اعضای هیات علمی از 14درصد به 10درصد خواهد رسید. همچنین نرخ سود تسهیلات خرید، ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات نیز از 14درصد به 10درصد کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بندهای این بخشنامه، نرخ سود تسهیلات پرداختی به شرکت های دانش بنیان از 14درصد به 10درصد کاهش پیدا می کند.

کارت های اعتباری به کارکنان و اعضای هیات علمی تا سقف 500 میلیون ریال با نرخ سود 12درصد و مدت بازپرداخت 36ماهه خواهد بود.

براساس این بخشنامه، تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان با نرخ سود 10درصد شامل موارد زیر خواهد بود:

کاردانی تا سقف 50 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 24ماهه

کارشناسی تا سقف 100 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 48ماهه

کارشناسی ارشد تا سقف 200 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 24ماهه

دکتری تا سقف 400 میلیون ریال و مدت بازپرداخت 60ماهه

گفتنی است ارائه تسهیلات مربوط به کارت های اعتباری به کارکنان و اعضای هیات علمی و ارائه تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان صرفاً از طریق سامانه امکان پذیر است که طراحی و آماده سازی سامانه با هماهنگی و همکاری بانک ملی در حال پیگیری و اجراست که به محض حصول نتیجه مطلوب، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

202

کاهش نرخ سود تسهیلات بانک ملی کارکنان هیأت علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاهش نرخ سود تسهیلات بانک ملی کارکنان هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها