Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس بازداشتگاه موقت کرمان در حاشیه این بازید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازداشتگاه کرمان گفت:در راستای حفظ حقوق شهروندی پارک ویژه کودکان خانواده های زندانیان که برای ملاقات به بازداشتگاه مراجعه می کنند و همچنین ایستگاه آشنایی مددجویان باقانون در بازداشتگاه موقت کرمان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ولی اختیار آبادی در ادامه با اشاره به اینکه زندانیان می توانند به صورت روزانه با خانواده هایشان ملاقات داشته باشند، افزود: برای رعایت حال افراد مسنی که برای ملاقات بازندانیان به بازداشتگاه مراجعه می کنن چند دستگاه ولیچر قرار داده ایم.

وی به راه اندازی شورای حل اختلاف شماره ۳۳ ویژه بازداشتگاه کرمان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۶۵ پرونده وارد این شورا شده است که با تخفیف ۷۰ میلیارد ریالی که از شاکیان اخذ شد تعداد ۲۱۶ زندانی از بازداشتگاه کرمان آزاد و به آغوش گرم خانوادهایشان بازگشتند.

ولی اختیارآبادی یکی دیگر از اقدامات خوب بازداشتگاه موقت کرمان را برگزاری کلاس های (NA) ویژه افراد معتاد اعلام کرد و گفت: طی ماه اخیر برای ۱۸۰ نفر جشن پاکی و رهایی از اعتیاد گرفته شد.

شایان ذکر است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از اقدامات انجام شده در بحث اصلاح و تربیت و پیگیری پرونده قضایی مددجویان و کاهش جمعیت کیفری از زحمات رئیس و کارکنان بازداشتگاه موقت تشکر به عمل آورد.

در این بازدید یدالله موحد ضمن حضور در بازداشتگاه موقت از تمامی قسمت های مجموعه بازدید و با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره ملاقات و در جریان مشکلات مطرح شده قضایی توسط آنان قرار گرفت.

کد خبر 4320206

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق شهروندی دادگستری کرمان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان مشهد روز جهانی قدس شیراز گرگان شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.

سوابق قضایی:

شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه سال ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران و دادرس تهران نیز برعهده داشت.

رئیس کل دادگستری کرج (۱۳۸۲/۹/۱۶)

رئیس کل دادگستری استان گلستان (۱۳۸۴/۵/۱۹)

رئیس کل دادگستری استان قم (۱۳۸۵/۵/۱۵)

رئیس دادگستری استان گیلان (۱۳۹۸/۵/۲۶)

رئیس دادگستری خراسان استان رضوی (۱۴۰۲/۴/۳۱)

قابل ذکر است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.

وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد