Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کادر سرپرستي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي 13 تير با روساي فدراسيون‌ها جلسه برگزار مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت کميته ملي المپيک، در راستاي هماهنگي هر چه بيشتر جهت اعزام کاروان ورزشي به بازيهاي آسيايي جاکارتا 2018 روز چهار شنبه 13 تيرماه نشست مشترکي با حضور نصرالله سجادي سرپرست کاروان اعزامي و مسئولين کميته هاي مختلف کادر سرپرستي و روساي فدراسيونها در سالن استاد فارسي آکادمي ملي المپيک برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست سجادي ابتدا به ارائه گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده در راستاي اعزام بدون دغدغه تيمهاي ورزشي به اين رقابتها پرداخته و سپس مسئولين کميته هاي مختلف کادر سرپرستي کاروان اعزامي گزارشاتي از آخرين فعاليتها و هماهنگي هاي خود جهت اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامي به بازيهاي آسيايي خواهند پرداخت.
در ادامه روساي فدراسيونهاي اعزامي به بازيهاي آسيايي اگر سوال و يا دغدغه خاطري در زمينه اعزام تيم خود داشته باشند مطرح تا در جهت رفع آن اقدام شود. 
همچنين يک هفته بعد از برگزاري اين نشست جهت هماهنگي هر چه بيشتر، نشست مشترکي نيز با حضور سرپرستان تيمهاي ورزشي اعزامي به جاکارتا و کادر سرپرستي کاروان اعزامي برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی