Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سجاد استکی ستاره اصفهانی هندبال ایران که 2 فصل پیش و به همراه برادرش الله‌کرم استکی به تیم دینامو بخارست رومانی پیوست، امسال و برای دومین فصل متوالی قهرمانی در لیگ هندبال این کشور را با دینامو تجربه کرد.

دینامو بخارست که در فینال لیگ برتر هندبال رومانی به مصاف استوا بخارست رفته بود، با 2 پیروزی از 3 بازی به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید و جواز حضور در لیگ قهرمانان هندبال اروپا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد استکی نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ هندبال رومانی معرفی شد. استکی در فصل گذشته نیز موفق شده بود این عنوان را از آن خود کند.

تیم هندبال دینامو بخارست رومانی علاوه بر برادران استکی، سیدعلیرضا موسوی و سعید حیدری‌راد 2 ملی‌پوش دیگر هندبال کشورمان را نیز در اختیار دارد. البته سجاد و الله‌کرم استکی با جدایی از دینامو بخارست به تیم چی اس ام بخارست پیوسته و در فصل آینده لیگ هندبال رومانی در این تیم حضور خواهند داشت.

سجاد استکی که از باشگاه سپاهان به هندبال ایران معرفی شد، علاوه بر افتخارات ملی، سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران با تیم‌های سپاهان و ثامن‌الحجج سبزوار را در کارنامه خود دارد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران رومانی فینال لیگ برتر بازی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فصل آینده باشگاه سپاهان لیگ برتر بازی رومانی عنوان قهرمانی فینال لیگ برتر لیگ قهرمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس