Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:58:09 GMT

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته در جهانی هلند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۵۶۷۶

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته در جهانی هلند اعلام شد

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته اسامی ملی‌پوشان حاضر در مسابقات جهانی هلند در بخش زنان و مردان را اعلام کرد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترکیب تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هلند و حضور مرتضی مهرزاد در این رقابت‌ها اظهار کرد: تمام کسانی که در لیگ جهانی والیبال نشسته حضور داشتند به جز آرش خرمالی که محمد خالقی جایگزین وی شد، در مسابقات جهانی هلند نیز شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگرچه مرتضی مهرزاد برای مسابقات جهانی هلند انتخاب شده، اما برای تثبیت حضورش در ترکیب تیم باید به آمادگی کامل برسد. البته نسبت به لیگ جهانی از نظر تکنیکی و تاکتیکی شرایط بهتری دارد اما انتظار داریم در ۲ مرحله اردوی آمادگی که قبل از اعزام به مسابقات جهانی هلند پیش بینی شده است به آمادگی مطلوبتری برسد و انتظارات ما را برآورده کند. بنابراین ۱۲ نفری که برای مسابقات جهانی هلند انتخاب شدند اگر هر کدام از بازیکنان آماده نباشند، احتمال خط خوردن آنها از تیم ملی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زمان برگزاری اردوی بعدی تیم ملی مردان را ۳۱ خرداد تا ۶ تیر در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب و ۱۵ تا ۲۲ تیر عنوان کرد و افزود: در این دو اردو سعی خواهیم کرد بیشتر روی کارهای تاکتیکی، تکنیکی و تیمی کار کنیم تا تیم آماده‌ای را ۲۲ تیر راهی هلند کنیم.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی هلند چون سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بین ۳ تیم برتر توزیع می‌شود، هدف گذاری ما بر این است که در بخش مردان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی سهمیه پارالمپیک  را نیز به خود اختصاص دهیم. اما در بخش بانوان چون در حال حاضر در جایگاه هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارند، جهانی هلند اولویت اصلی نیست، بلکه هدف‌گذاری ما بازیهای آسیایی جاکارتاست تا ضمن کسب سکو بتوانند سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز در این بازیها کسب کنند. 

رضایی خاطرنشان کرد: جهانی هلند برای زنان والیبالیست به نوعی تدارکات است و ما انتظار داریم در این مسابقات در بخش زنان در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم تا تیم خوبی را راهی جاکارتا کنیم. البته به دنبال جوانگرایی در تیم والیبال نشسته بانوان هستیم و سعی داریم در جاکارتا از جوانان بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی ، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار، میثم علیپور، مهرزاد مهروان، محمد خالقی،  حسین گلستانی، عیسی زیراهی به عنوان ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی در مسابقات جهانی هلند نام برد.

همچنین از معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده و ندا پنجه باشی به عنوان دوازده ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی هلند در بخش زنان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت