Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:11:40 GMT

افزایش یک میلیون نفری دریافت‌کنندگان سبد کالا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۵۷۰۹

افزایش یک میلیون نفری دریافت‌کنندگان سبد کالا

خبرگزاری شبستان: ربیعی از افزایش تعداد یک میلیون نفر از نیازمندانی که از طریق دولت سبد کالا دریافت می‌کنند، خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد توزیع سبد کالا برای اقشار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی گفت: امسال یک میلیون نفر بیشتر به جمع این افراد اضافه شده اند و از طریق سازمان های مردم نهاد نیز نیازمندان را شناسایی کرده و برای آنها سبد کالا توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از طریق بیمه تامین اجتماعی نیازمندان را می توانیم شناسایی کنیم، افزود: این افراد نیز جزو یک میلیون نفری هستند که به تعداد دریافت کنندگان سبد کالا افزوده شده اند.

 

ربیعی با اشاره به اینکه دولت در جلسه امروز خود برای اجرای تبصره 14 در خصوص پرداخت یارانه ها نیز به جمع بندی هایی رسید، یادآور شد: طبق این تبصره دولت می تواند تا سه دهک از مردم منهای نیازمندان را از یارانه بگیرها حذف کند که در این مورد در حال بررسی هستیم و تلاش کنیم به نتیجه دست یابیم.

 

وزیر کار در مورد اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه به منظور اشتغالزایی نیز توضیح داد: در تلاشیم صنوف مختلف از طریق سازمان فنی و حرفه ای فارغ التحصیلان را به صورت یکساله با عنوان کارورزی به کار گیرند و آموزش در حین کار بدون بیمه برای آنها انجام شود و در همین رابطه نیز تلاش می کنیم از بخش های مختلف همکاری داشته باشیم.

 

ادامه دارد...

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز قدس دولت ماه رمضان راهپیمایی روز قدس شهید مدافع حرم مساجد شهید خلیل تختی نژاد روزنامه حجت الاسلام ارزانی سبد کالا وزیر کار دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبر‌های دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

 وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است.

حسینی، عمده کالا‌های حمل شده را کالا‌های معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کر‌د.

 در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • دریافت نیمی از مالیات‌ها از یک درصد افراد پردرآمد
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه