Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@00:26:46 GMT

استاندار توجه جدی به وضعیت جوانان دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۵۸۸۶

استاندار توجه جدی به وضعیت جوانان دارد

استان‌ها > مرکزی - نشست هم اندیشی مجمع سمن های جوانان استان مرکزی با حضور مهندس رشیدی مشاور جوانان استاندار مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط در خانه جوان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش نامه امیر، در این نشست حقدادی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت:استاندار پیگیر مسائل حوزه جوانان است و خوشبختانه بعد از مدت ها مجمع سمن های استان مرکزی تصویب و تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:فلسفه وجود سازمان های مردم نهاد مطالبه گری هست و این سمن ها برای انتقاد باید بیایند تا مشکلات را مطرح کنند.
حقدادی افزود: باید سمن هایی ایجاد کنیم تا تشکل گرایی کنند و این نیاز در استان به شدت دیده می شود به خصوص در دو شهر ساوه و اراک بایستی تمرکز بیشتری برای تشکل گرایی سمن ها صورت گیرد.
وی عنوان کرد: سمن ها می توانند با ارائه طرح هایی در حوزه خوداشتغالی و اشتغالزایی به منظور توسعه اشتغال فراگیر جوانان به اداره ما رجوع کنند.
حقدادی اشاره کرد: متاسفانه سامانه کارا در استان وضعیت خوبی ندارد و طرح ارائه شده از سوی جوانان در این بخش کم و ناچیز است.

در ادامه پیمان رشیدی، مشاور جوانان استاندار مرکزی اظهار داشت:‍ مشکل جوانان ما تنها در حوزه اشتغال نیست بلکه باید در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز مشکلاتشان دیده شود.
وی افزود: در حوزه جوانان نمیتوان شعاری کار کرد و لازم است به اجرای امور توجه داشت و کاغذ بازی ها را ملاک عملکرد قرار ندهیم. برداشتن یک سنگ از جلوی پای جوانان گام بزرگی است.
رشیدی تصریح کرد: انتخاب مشاور جوانان برای مدیر کل ورزش و جوانان می تواند سرآمد و الگو برای دیگر ادارات استان باشد.

شاه محمدی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در این نشست عنوان کرد: با انتقادها شلاقی برخورد نکنیم و اجازه دهیم جوانان صحبت هایشان را بازگو کنند.
وی ادامه داد: باید مراقب فضاهایی که جوانان اوقات فراغت خود را در آن می گذارند باشیم.
شاه محمدی متذکر شد: استان مرکزی ۱۰ محور مواصلاتی دارد که یک دوم کشفیات مواد مخدر استان در گلوگاه دلیجان بوده است.
وی اضافه کرد : در استان مرکزی ۶۰ الی ۷۰ هزار جمعیت معتاد دارد که ۱۰ درصد آن مربوط به زنان است.

در پایان برخی از سمن های حاضر در این نشست به بیان مشکلات و دغدغه های خود در این حوزه پرداختند.

46

کلید واژه‌ها : فلسفه جدید - استان مرکزی - اوقات فراغت - فلسفه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فلسفه جدید استان مرکزی اوقات فراغت فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!