Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در راستای هماهنگی هر چه بیشتر جهت اعزام کاروان ورزشی به بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 روز چهارشنبه 13 تیرماه نشست مشترکی با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی و مسئولین کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی و روسای فدراسیون‌ها در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست سجادی ابتدا به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در راستای اعزام بدون دغدغه تیم‌های ورزشی به این رقابت‌ها پرداخته و سپس مسئولین کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی کاروان اعزامی گزارشاتی از آخرین فعالیت‌ها و هماهنگی‌های خود جهت اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی خواهند پرداخت.

در ادامه روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اگر سئوال و یا دغدغه خاطری در زمینه اعزام تیم خود داشته باشند مطرح تا در جهت رفع آن اقدام شود.

همچنین یک هفته بعد از برگزاری این نشست جهت هماهنگی هر چه بیشتر، نشست مشترکی نیز با حضور سرپرستان تیم‌های ورزشی اعزامی به جاکارتا و کادر سرپرستی کاروان اعزامی برگزار خواهد شد.

602

کمیته ملی المپیک ایران کاروان ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایران کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان