Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:29:58 GMT

تجربه چهار جام‌جهانی رونالدو به کار پرتغال می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۰۶۹

تجربه چهار جام‌جهانی رونالدو به کار پرتغال می‌آید

وینگر پرتغالی ها معتقد است بازیکنان جوان دنیای فوتبال باید کریس رونالدو را به عنوان الگوی خود قرار دهند. او در چهارمین جام جهانی شرکت می کند و حرف های بسیاری برای جوانان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، هافبک و وینگر راست پرتغالی ها درباره اولین دیدار این تیم برابر تیم ملی اسپانیا گفت: اسپانیا یکی از قوی ترین تیم های فوتبال دنیاست و همین طور قدرتمند نیز باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این جام جهانی هم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند اما ما هم با پیراهن تیم ملی پرتغال جاه طلبی های خودمان را داریم.


او ادامه داد: ما باید از آغاز بازی ها نهایت تمرکزمان را روی هدف مان بگذاریم. تا بتوانیم همان نتیجه ای که در ذهن مان است را کسب کنیم. تا جایی که مربوط به من می شود به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به تیمم کمک کنم و همه تلاش خود را به کار بگیرم تا بتوانم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.


سیلوا درباره بازیکن بزرگی همچون کریس رونالدو در تیم ملی پرتغال گفت: رونالدو در چهارمین جام جهانی خود قرار دارد. او برای تمام بازیکنان جوان یک الگوی واقعی است چرا که تجربیات مهمی به همراه دارد و می تواند آنها را در اختیار بازیکنان جوان بگذارد.


بازیکن تیم ملی پرتغال ادامه داد: این دوره برای من اولین جام جهانی است و سعی می کنم به حرف بازیکنان باتجربه گوش کنم. بهرحال جام جهانی یک تورنمنت بسیار سریع است و ممکن است اولین اشتباه ما آخرین اشتباه باشد و ما را به خانه بفرستد. این گونه اتفاقات نباید در تیم ما بیفتد و برای این کار تنها می توانیم همه تمرکز و توان خود را روی بازی های پیش رو بگذاریم.

کریستیانو رونالدو جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی