Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با اسکای اسپورت بیانیه و رفتار کمپانی نایک علیه تیم ملی را مضحک و مسخره عنوان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در تمرین تیم ملی و در مصاحبه با رسانه‌های حاضر در محل تمرین ملی‌پوشان ایران انتقاداتی را علیه کمپانی نایک مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایک در چند روز گذشته و در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران آن‌ها قادر نیستند تا کفش موردنیاز را برای ایرانی‌ها تامین کنند.
در این باره اسکای اسپورت نوشت که کارلوس کی‌روش از کمپانی نایک خشمگین است به دلیل خودداری این شرکت آمریکایی از تامین کفش و تحریم ایران؛ و نوشت که کی‌روش از این کمپانی خواسته است که به خاطر رفتار متکبرانه از ایران عذرخواهی کند.
کی روش به اسکای اسپورت گفت:

این یک موضوع الهام بخش برای ما بوده است، به نظر من بیانیه نایک علیه ایران یک بیانیه غیرضروری بود، همه درباره تحریم‌های آمریکا آگاه هستند.

کی روش ادامه داد:

انتشار این بیانیه بر علیه بازیکنان جوان ایران کاملا بیهوده، غیرضروری و مضحک بود. ۹۹ درصد بازیکنان ما کفش‌های خود را خریداری کرده‌اند و این بیانیه در جهت مخالفت با آن‌ها است و باید از بازیکنان ما متشکر باشند.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد:

این کمپانی آمریکایی باید از ۲۳ بازیکن تیم ملی ایران عذرخواهی کنند رفتار آن‌ها غیرضروری و مسخره بود.

کی‌ روش خاطرنشان کرد:

ما این رفتار شرکت نایک و نگرانی خودمان را به فیفا منعکس کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که باید از ایران عذرخواهی کنند. ما از فیفا انتظار داریم در این باره ورود کند و اگر این اتفاق رخ ندهد ما این نامه به فیفا را منتشر خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین تیم ملی کارلوس کی روش تمرین تیم ملی تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهاد‌ها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیرو‌های امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صد‌ها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیرو‌های ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیرو‌های منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه