Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:57:45 GMT

مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۳۵۳

مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ در این نقاشی که بر روی دیوار حائل میان سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری رسم شده، مسی در حالی که چفیه فلسطینی بر سر دارد از سیم‌های خاردار گذشته و با شوت قدرتمند خود پرچم اسرائیل را پاره می‌کند.

یادآوری می‌شود؛ بازیکنان تیم فوتبال آرژانتین انجام مسابقات دوستانه در برابر اسرائیل را که قرار بود 16 خرداد مصادف با شانزدهم ژوئن به مناسبت جشن به رسمیت شناخته شدن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شود، را لغو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گونزالو هیگواین، مهاجم تیم یونتوس آرژانتین با اشاره به لغو این بازی گفت: ما توانستیم بهترین و منطقی‌ترین کار را انجام دهیم. ما معتقدیم بهترین کار نرفتن به این مسابقات بود.

در همین رابطه، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از هیگواین نوشت: «او و دیگر بازیکنان آرژانتین به اقدامات اسرائیل علیه مردم فلسطین اعتراض داشته‌اند».

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل لیونل مسی پرچم اسرائیل پاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا