Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@08:33:12 GMT

مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۳۵۳

مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ در این نقاشی که بر روی دیوار حائل میان سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری رسم شده، مسی در حالی که چفیه فلسطینی بر سر دارد از سیم‌های خاردار گذشته و با شوت قدرتمند خود پرچم اسرائیل را پاره می‌کند.

یادآوری می‌شود؛ بازیکنان تیم فوتبال آرژانتین انجام مسابقات دوستانه در برابر اسرائیل را که قرار بود 16 خرداد مصادف با شانزدهم ژوئن به مناسبت جشن به رسمیت شناخته شدن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شود، را لغو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گونزالو هیگواین، مهاجم تیم یونتوس آرژانتین با اشاره به لغو این بازی گفت: ما توانستیم بهترین و منطقی‌ترین کار را انجام دهیم. ما معتقدیم بهترین کار نرفتن به این مسابقات بود.

در همین رابطه، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از هیگواین نوشت: «او و دیگر بازیکنان آرژانتین به اقدامات اسرائیل علیه مردم فلسطین اعتراض داشته‌اند».

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل لیونل مسی پرچم اسرائیل پاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوار گلزنی های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد

تاتنهام مقابل فولام موفق به گلزنی نشد تا روند فوق‌العاده این تیم به پایان برسد.

به گزارش طرفداری، تاتنهام پس از گلزنی در 39 بازی متوالی در لیگ برتر انگلیس، مقابل فولام در این امر ناکام ماند.

تاتنهام در هفته 29 لیگ برتر انگلیس مقابل فولام با نتیجه 3-0 شکست خورد. علاوه بر این شکست، تاتنهام شاهد پایان روند گلزنی‌های متوالی خود در لیگ برتر انگلیس بود. آن‌ها پس از گذشت بیش از یک سال و گلزنی در 39 بازی متوالی در لیگ برتر انگلیس، مقابل فولام در این امر ناکام ماندند و نتوانستند این روند عالی را بهبود دهند. آخرین باری که تاتنهام در یک بازی لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده بود، به مارس سال 2023 و شکست 1-0 مقابل وولورهمپتون باز می‌گردد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محسن یوسفی: فوتبال روز دنیا چنین سبکی را می‌پسندد / استقلال همان آرژانتین است فقط مسی را ندارد!
  • استقلال همان آرژانتین است فقط مسی را ندارد!/ نکونام ثابت کرد نامه اخراجش واقعی بود/ جواد به حرف منتقدان گوش ندهد قهرمان می‌شود
  • خانه تکانی شهری در زنجان + فیلم
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • نصب ۲ هزار پرچم با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» در شهر اصفهان
  • رکورد تاریخی الهلال به مو رسید ولی پاره نشد!
  • نوار گلزنی های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • برافراشته شدن پرچم ایران بر دیوار مسجدالاقصی + فیلم
  • بهترین مرکز چاپ پرچم کجاست؟