Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@09:43:59 GMT

تذکر ۶۸ نماینده به روحانی درباره افزایش قیمت خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۳۵۷

به گزارش فارس، تعداد ۶۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر صنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل و افزایش حداقل دو برابری خودروهای تولید داخل و وارداتی در بازار آزاد تذکر دادند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 23 خرداد 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به رئیس جمهور لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیس‌بان و تعیین تکلیف هر چه سریعتر وضعیت مالباختگان را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به همراه 58 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور ضرورت التزام به قانون و اجتناب از تبدیل بیمه قالی‌بافان ، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه‌دار بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری را متذکر شدند.

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که ضعف مدیریت در حوزه‌های اجرایی کشور غیرقابل تحمل شده و نارضایتی عمومی مردم را به وجود آورده است.

مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق 72 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت عنوان کردند که عدم نظارت بر ثبت سفارش کالا در سامانه‌های ذیربط سبب شده که ثبت سفارش نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از دو برابر افزایش یابد و سبب ایجاد رانت شود.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که مراقب وضعیت نامطلوب مدارس در ارتباط با مصرف مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی باشید چرا که مدیران استانی شما بسیار ضعیف و ناکارآمد هستند.

مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق 65 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات درباره عدم نظارت بر کیفیت و کاهش شدید سرعت اینترنت تذکر دادند و عنوان کردند که چرا نظارتی بر نرخ اینترنت صورت نمی‌گیرد.

مجید کیان‌پور به اتفاق 67 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر صنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل و افزایش حداقل دو برابری خودروهای تولید داخل و وارداتی در بازار آزاد تذکر دادند.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل به رئیس جمهور درباره فاجعه خشکسالی سیستان تذکر داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم