Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «سبز البرز»
2024-05-03@22:32:12 GMT

٨٠ درصد مردم سبد کالا دریافت کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۴۴۶

٨٠ درصد مردم سبد کالا دریافت کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ٨٠ درصد از مردم، سبد کالای اعلام شده را دریافت کرده‌اند اما امنیت غذایی برای گروه های هدف، تعطیل بردار نیست و کماکان مطابق بودجه در نظر گرفته شده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پوشش های بیمه ای گروه های هدف و نوع یارانه های این افراد ذیل تبصره ١۴ است که امروز فرصت نشد در دولت راجع به آن بحث شود و یکشنبه آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس قانون دولت می‌تواند تا سه دهک، منهای اقشار نیازمند و به خصوص روستاییان، را از دریافت یارانه خارج و منهای اینها تا یک دهک حذف کند که البته بستگی دارد به اینکه سایر منابع در چه وضعی است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص برنامه‌های اشتغال‌زایی این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: در مورد کارورزی، افراد یک سال از قوانین کار و تامین اجتماعی معاف هستند و به همه کارفرمایان به خصوص صنوف این توصیه را می‌کنیم که از این فرصت استفاده کنند. صرفا فقط در سامانه فنی و حرفه‌ای چه متقاضیان و چه پذیرنده کارآموز می‌توانند ثبت نام کنند و یک سال افراد به آموزش کار بپردازند.

ربیعی با بیان اینکه ستادی در مجلس تصویب شد که دبیرخانه‌اش در وزارت کار است، گفت: برای آموزش مهارتی بین وزارت آموزش عالی و وزارت آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای و من تقسیم کار شده است. بنده پیشنهاد دبیری این ستاد هم به آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور داده‌ام.

وی در پایان تاکید کرد: اگر این ستاد شکل بگیرد چون ریاست آن با معاون اول رئیس‌جمهور است؛ ما یک ساختار نظام‌مند هماهنگ بین آموزش و اشتغال را خواهیم داشت.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد