Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد علی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) خانه ملت خطاب به سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه کشور خواستار تسریع در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب برای آماده‌سازی وضعیت هسته‌ای ایران و دستیابی به 190 هزار سو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اخذ تضامین 5گانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را برای ادامه برجام رلازم و ضروری دانست و افزود: به اعتقاد بنده FATF یک سند استعماری است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس ادامه داد: FATF وسیله‌ای و ابزاری در دست دولتهای زورگو شده است که به کشورهای کوچکتر از خود زور بگویند و آنها را دست بگیرند. 

پورمختار با اشاره به حفظ جایگاه و شأن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که موضوع تعامل مجلس با دو قوه دیگر که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند دلیلی برای دست کشیدن مجلس از وظیفه ذاتی‌اش نیست که این مهم باید مورد توجه شخص رئیس مجلس و سایر نمایندگان قرار گیرد.

وی همچنین در تذکری به ظریف وزیر امور خارجه یادآور شد: به رغم قول آقای ظریف قرار بود سفارتخانه‌ها در داخل کشور فعال شوند اما پس از گذشت یک سال از این وعده هنوز هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در بخش دیگری از تذکرش خطاب به سازمان اوقاف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد که باید از اجحاف به مردم در این حوزه‌ها جلوگیری شود.

وی در خاتمه با اعلام اینکه هنوز هم برخی برای پس گرفتن امضاهایشان برای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف تماس می‌گیرند، گفت: در این بخش و سازمان اوقاف مواردی صورت می‌گیرد که لازم است تحقیق و تفحص در این بخش حتماً انجام و نباید جلوی این مسئله گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بچه‌هایی وجود دارند که در خانه و ورزشگاه به فوتبال علاقه دارند و آن را می‌بینند، زمانی که ما فوتبال را از طریق رسانه‌ها به نمایش می‌گذاریم نماینده آموزش و تحصیلات مردم ما است و فکر می‌کنم که مردم ما برخی برخوردها را دوست نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در کنفرانس خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران اظهار کرد: بازی فردا بازی بسیار حساسی خواهد بود؛ مقابل تیمی که برای بقا در لیگ‌برتر تلاش خواهد کرد و زمانی که چنین شرایطی باشد آن باشگاه انگیزه، تلاش و هدف دوبرابر خواهد داشت.

وی افزود: به‌صورت کلی مهم نیست که توهین به بانوان یا آقایان باشد و هر نوع توهین به هر شخصی خلاف ارزش‌های انسانی است و ما باید به‌عنوان انسان همدیگر را درک کنیم، درک و دوستی ارزش‌های بالای ورزش است و توهین هیچ کجای دنیا چه به خانم و چه به آقا پذیرفته نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: راجع بازی فردا همان‌گونه که قبلاً هم صحبت کردم کاملاً آماده شدیم و نتیجه بستگی به بازی فردا دارد و نمی‌خوام پیش‌بینی کنم راجع به آینده خیلی فکر می‌کنم به هر حال هرکس راجع به آینده خودش برنامه‌هایی دارد؛ سعی می‌کنم آینده را مثبت ببینم و من به آینده فکر می‌کنم، اما چیزی نیست که بخواهم در لحظه به آن فکر کنم؛ آدمی نیستم که بخواهم برنامه چندساله‌ای داشته باشم، آینده را کاملاً فوق‌العاده می‌بینم مانند بهشت.

مورایس تصریح کرد: برای بازی فردا آماده شده‌ایم و ذهنیت بازیکنان‌مان را آماده کردیم، هر بازی نسبت به بازی قبل متفاوت و هر حریفی نیز متفاوت است، هر تیمی قدرت و کیفیت خود را دارد و ما باید آماده بشویم چرا که بازی‌ها اصلاً آسان نیستند و ما بیشتر از هر چیزی باید به حریفان خود احترام بگذاریم و همه می‌دانند بعضی وقت‌ها مواردی نظیر صنعت‌نفت رخ می‌دهد و ما باید این موضوعات را بپذیریم و گذر کنیم.

وی ادامه داد: همه ما باید با مسئولیت و تمرکز کامل پیش برویم و این فصل از یک زمانی به بعد عجیب شد مانند نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، می‌دانیم که آن‌ها یکی از تیم‌های خوب هستند و برای بقا می‌جنگند؛ این فصل در برخی بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتیم، این صحبت‌ها مختص به استقلال خوزستان نیست و با نگاهی به دیگر بازی‌ها می‌توان متوجه بود که لیگ کمی عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: چیزی را که من در ایران آن را بسیار تحسین می‌کنم، اهمیت دادن آن‌ها به بعضی از جنبه‌های اخلاقی است؛ بچه‌هایی وجود دارند که در خانه و ورزشگاه به فوتبال علاقه دارند و آن را می‌بینند، زمانی که ما فوتبال را از طریق رسانه‌ها به نمایش می‌گذاریم نماینده آموزش و تحصیلات مردم ما است و فکر می‌کنم که مردم ما این نوع برخوردها را دوست نداشته باشند و فکر می‌کنم این‌ها به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 750924

دیگر خبرها

  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین