Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از امضای قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان کرد: در روزهایی که خبرهایی مبنی بر خروج برخی شرکت‌های اروپایی از ایران به گوش می‌رسد، مذاکرات صورت گرفته با بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تست خودرو کشور اسپانیا منجر به امضای قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان گلپایگانی با بیان این که «مذاکرات با پشتیبانی و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور توسعه دانش براساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا برای تائید نوع خودرو صورت گرفت»، گفت: بر اساس این قرارداد طرفین تحت نظارت و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در فاز اول دوره های آموزشی مرتبط با آخرین استانداردها و مقررات خودرویی اروپا را برای شرکت های عرضه کننده خودرو و سایر نهادهای مرتبط برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه، افزود: طی این قرارداد دو شرکت توافق کردند درخصوص انجام تست‌های ایمنی و عملکردی، انجام فعالیت‌های بازرسی بر کیفیت کالاها در داخل و خارج کشور، تائید نوع و تطابق تولید خودروها همکاری کنند، همچنین در چارچوب این قرارداد امکان صدور گواهینامه E-MARK برای خودروهایی که در مرکز تست ISQI  آزمون می‌شوند وجود خواهد داشت.

شرکت IDIADA (ایدی آدا) یک شرکت چند ملیتی است که خدمات طراحی، مهندسی تست و تائید نوع خودرو ارائه می کند و در حال حاضر در 25 کشور جهان فعالیت و مرکز تست دارد و یکی از 7 مرکز تست اتحادیه اروپایی برای انجام تست‌های عملکرد ایمنی خودرو (EURO NCAP) است. 20درصد سهام آن شرکت متعلق به دولت اسپانیا و 80 درصد آن متعلق به APPLUS است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازرسی در سراسر جهان به شمار می‌آید.

اعظم زندیه

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آلایندگی خودرو تست خودرو بازرسی و کیفیت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز جواد اوجی در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت:‌امسال در این دوره از نمایشگاه هم‌زمان با رونمایی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی، از دستاورد‌های بزرگ دولت سیزدهم در دو سال و نیم اخیر نیز پرده‌برداری می‌شود.

اوجی تصریح کرد: وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آنها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وی افزود: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است.

وزیر نفت با بیان اینکه هیچ محدودیتی در این صنعت وجود ندارد، گفت: اواخر سال ۱۴۰۲ وزارت نفت ۲۰ میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، ۱۳ میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و ۶ میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه ۱۶ مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

اوجی گفت: وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد و سال گذشته از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • فیلم جنجالی داستان شد؛ توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو متوقف شد
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد