Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:16:11 GMT

پیکر شهید نظم و امنیت در اهواز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۶۶۸

پیکر شهید نظم و امنیت در اهواز تشییع شد

اهواز -ایرنا- آیین تشییع پیکر مطهر شهید نوید حقیقت شناس که حین انجام وظیفه در درگیری مسلحانه به شهادت رسید ، صبح چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا شهید گروهبان یکم حقیقت شناس یکشنبه هفته جاری در حین انتقال متهمین از رامشیر به رامهرمز هدف شلیک گلوله برادر یکی از متهمان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این آیین که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، پیکر این شهید برای تشییع و خاکسپاری در زادگاهش رامهرمز به این شهرستان منتقل شد.
این مامور وظیفه شناس با فداکاری مانع فرار متهم شده و با وجود اصابت چهار گلوله به بدنش متهمان تحویلی را با همان خودرو به زندان تحویل داده و نقشه فراری دادن آنان را ناکام گذاشت.
آیین تشییع و خاکسپاری شهید حقیقت شناس عصر چهارشنبه پس از انتقال به زادگاهش در ساعت 18 از میدان سلمان فارسی به سمت آرامگاه شهدای این شهرستان برگزار می شود.

7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آيين تشييع شهيد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش