Web Analytics Made Easy - Statcounter

با جذب امید سام افکن و میثم تیموری، استقلالی‌ها تا پایان نقل و انتقالات فقط یک بازیکن لیگ برتری دیگر می‌توانند جذب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران تیم استقلال بعد از آن که در نخستین گام نقل و انتقالات مرتضی آقاخان، محمد دانشگر، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر را به خدمت گرفت، بامداد سه شنبه به یکباره از قرارداد ۸ بازیکن جوان رونمایی کرد که یکی از آنها امید سام افکن مدافع جوان تیم سپیدرود رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته هم استقلال میثم تیموری بازیکن پارس جنوبی را به جمع بازیکنان این تیم اضافه کرد.

فرشاد محمدی مهر، مرتضی آقاخان، محمد دانشگر، میثم تیموری و امید سام افکن ۵ بازیکن جدید تیم استقلال هستند که سهمیه لیگ برتری این تیم برای فصل آینده محسوب می شوند. با این توضیح که علیرغم این که اللهیار صیادمنش از تیم لیگ برتری سایپا به جمع آبی پوشان پیوسته، شرایط سنی این بازیکن به گونه ای است که وی قراردادش را با تیم امید استقلال منعقد می کند و از سهمیه تیم امید به جمع بزرگسالان اضافه می شود و از همین رو این بازیکن در سهمیه لیگ برتری قرار ندارد.

به این ترتیب وینفرد شفر ۵ سهمیه از ۶ سهمیه لیگ برتری اش را در فصل نقل و انتقالات مصرف کرده و تنها مجاز به جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر می باشد. باید دید که آیا شفر بازیکن دیگری را هم برای اضافه کردن به تیمش در نظر دارد یا با همین تعداد بازیکن جدیدی که گرفته به اضافه بازیکنانی که از فصل گذشته حفظ خواهد کرد لیگ هجدهم را آغاز می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم فوتبال استقلال روح الله باقری محمد دانشگر مرتضی آقاخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا