Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@16:52:35 GMT

برگزاری دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در شهرستان قائن

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۶۷۷۴

برگزاری دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در شهرستان قائن

فاطمه نظری، مدیر مؤسسه بشارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت در شهرستان قائن استان خراسان جنوبی، دوره تربیت مربی قرآن کودک را با محتوای برگزاری کارگاه جامع مربیگری پیش از دبستان و دبستان طی دو روز 7 و 8 تیر‌ماه برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی چون فنون ارتباط‌گیری و تعامل با کودکان، روش‌های القای غیر‌مستقیم مفاهیم دینی، هنر و خلاقیت، جذاب‌سازی، شیوه‌های کلاس‌داری و قصه‌گویی و نقاشی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دارینی از استان قم و عمو دانا از مشهد مقدس ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با تأکید بر این‌که مؤسسه بشارت در همه امور به طور خودجوش عمل می‌کند، گفت: این مرکز قرآنی همواره از حمایت‌های مسئولان دور بوده اما با این حال کنار نکشیده است و همه هزینه‌های این مرکز به طور خودجوش فراهم می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره همراه با اعطای گواهی پایان دوره است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 32520902 تماس حاصل کرده و یا به نشانی شهرستان قائن، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه مکی، جنب نانوایی مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون