Web Analytics Made Easy - Statcounter

جولن لوپتگی از یک ماه دیگر هدایت رئال را بر عهده خواهد گرفت و در همین ابتدا با معضل شایعات جدایی رونالدو روبرو است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته هاست که گفته می شود رونالدو با رئیس رئال به مشکل برخورد کرده و قصد جدایی دارد. حتی شب گذشته در ال چیرینگیتو ادعا شد که او از دو باشگاه بزرگ دنیا نیز پیشنهادات خوبی دریافت کرده است لوپتگی که امروز به عنوان جانشین زیدان در رئال معرفی شد، بدون شک تمایلی به از دست دادن بهترین ستاره خود ندارد و تمام تلاشش را برای حفظ فوق ستاره پرتغالی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه جمعه پیش رو، لوپتگی در قالب سرمربی تیم ملی اسپانیا باید با تیم ملی پرتغال در جام جهانی روبرو شود و مصاف حساسی با یاران رونالدو خواهد داشت.

اما دیدگاه لوپتگی در مورد رونالدو چگونه است؟ او در مصاحبه ای که روز گذشته با tve داشت در مورد رونالدو گفت:

« او یک بازیکن جاودانه در تاریخ فوتبال است. او کاپیتان پرتغال است و با این تیم قهرمان اروپا شده است. آینده رونالدو؟ این سوال را نباید از من بپرسید.»

کمی پیشتر نیز او در پاسخ به سوالی در مورد رونالدو گفته بود:

« بیش از هر بازیکنی او را تحسین کرده ام. رونالدو در عصر مسی توانسته با او سایه به سایه حرکت کرده و عناوین فردی و تیمی زیادی را از چنگش خارج کند. او یک جنگجوی خارق العاده است و از تمرین کردن خسته نمی شود. انضباط و حرفه ای بودن او مثال زدنی است. از لحاظ ذهنی، رونالدو برتر از همه است و سال هاست که شماره یک رئال مادرید محسوب می شود.»

به نظر می رسد که رونالدو نمی تواند و نباید از انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال ناراضی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید سرمربی رئال مادرید کریس رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری

رونالدو نازاریو تیم‌های تحت مالکیت خود را می فروشد

طرفداری | باشگاه کروزیرو اعلام کرد که رونالدو نازاریو، سهم خود از این باشگاه را به قیمت ۱۰۹ میلیون یورو فروخته و دیگر مالک این تیم محسوب نمی‌شود. اسطوره فوتبال برزیل در سال ۲۰۲۱ و زمانی که تیم سابقش کروزیرو در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت، ۹۰ درصد سهام این تیم را خریداری و نزدیک به 78 میلیون دلار از بدهی‌های آن را پرداخت کرد. در نتیجه این اقدام نازاریو، کروزیرو از ورشکستگی نجات یافت و توانست به سطح اول فوتبال برزیل بازگردد.

به گزارش مارکا، نازاریو قصد دارد علاوه بر کروزیرو، سهامش از باشگاه رئال وایادولید را نیز به فروش برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد سهام وایادولید را خریداری کرد و مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظر‌ها باعث شده تا اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به ترک عرصه باشگاه‌داری بگیرد. گفتنی است رئال وایادولید در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا ۲ حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!