Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - بیش از 100 نفر از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تجمع در برابر ساختمان استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت و راه اندازی تولید آن شدند.

به گزارش ایرنا، کارگران گروه ملی از هشت خرداد اعتراضات خود را در خصوص وضعیت این شرکت آغاز کرده که تاکنون ادامه داشته است.
کارگران در تجمع امروز خود شعارهایی مبنی بر آزادی همکاران بازداشت شده خود سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کردند که در تجمع روز گذشته آنها مقابل ساختمان استانداری، بیش از10 نفر از کارگران بازداشت شده اند.
آنها همچنین از بازداشت 36 نفر از همکاران خود در اعتراض شامگاه دوشنبه در کیانپارس خبر دادند و گفتند این کارگران تاکنون آزاد نشده اند.
پیشتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت و گو با رسانه ها این خبر را تایید کرده و از آزادی آنها در روزهای آتی خبر داده بود.
تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با سرپرست فرمانداری اهواز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط تاکنون بی نتیجه مانده است.
یکی از کارگران در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سخنان سرپرست فرمانداری اهواز در تجمع دیروز کارگران، تکرار سخنانی بود که پنج ماه پیش هم عنوان شده بود.
وی همچنین با اشاره به سخنان سرهنگ عیدی جانشین فرماندهی اهواز گفت: وی آزاد شدن همکاران ما را منوط به برشگتن کارگران به سرکار خود دانست و این امر را برای جلوگیری از سو استفاده افراد از تجمع کارگران گروه ملی عنوان کرد.
کارگران گروه ملی در تجمع امروز خود، شعارهایی همچون 'کارگر زندانی آزاد باید گردد'، ' تولید خواستیم نه وعده، کارگر چرا تو حبسه' و ' دزدان آزادند، کارگران زندانند' را سر دادند.
شرکت گروه ملی که کارخانه آن در اهواز مستقر است سال 88 در راستای خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی به یکی از شرکت های زیرمجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی در ادامه با کشف اختلاس سی هزار میلیارد ریالی و اتباط آن با 2 بانک بزرگ کشور، در سال 1390 مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفته و اسفند 95 به بانک ملی واگذار شد.
بلاتکلیفی ابن شرکت موجب زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی شده و باعث شده این شرکت که زمانی در صنعت فولاد کشور پیشرو بوده، اکنون تنها با پنج درصد ظرفیت خود کار کند.
7148/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اهواز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است