Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@00:29:48 GMT

حضور افسران آمریکایی در صف نیروهای نظامی اماراتی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۰۹۸

مجله "اینتلیجنس" فرانسه نوشت، یک موسسه اماراتی با نام شرکت "المعرفة" برای بهبود عملکرد نیروهای زمینی‌اش که در جنگ علیه یمن مشارکت دارند، اعضای سابق پنتاگون را به کار گرفت.

همچنین این مجله نوشت، جیمز چمبرز، ژنرال بازنشسته پنتاگون جهت ارتقای سطح عملکرد نیروهای لجستیکی امارات به این شرکت پیوست.

اینتلیجنس نوشت، این شرکت اماراتی نیروهای قدیمی آمریکایی از جمله سرهنگ لو مارچ که در عملیات‌هایی در عراق و افغانستان مشارکت داشتند را استخدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجله فرانسوی ادامه داد، ویلیام ویبستر، ژنرال بازنشسته آمریکایی که پیش از این در سمت معاون فرمانده کل نیروی زمینی آمریکا در عراق مشغول به فعالیت بود، نیز با نیروهای اماراتی کار می‌کند.

همچنین این شرکت تلاش می‌کند از تجربه‌های مارک بنیدیکت، سرهنگ بازنشسته آمریکایی و نیز کیت گیگر، هماهنگ‌کننده سابق مرکز اطلاعات آمریکا در جنگ عراق برای ارتقای امنیت عملیات‌ها استفاده کند.

پارلمان آمریکا ماه گذشته میلادی آغاز تحقیقاتی علنی و شفاف درباره نقش این کشور در بازجویی‌ها از زندانیان زندان‌های محرمانه امارات و همپیمانانش در جنوب یمن را خواستار شده بود.

این درخواست پس از آن مطرح شد که نتایج تحقیق خبرگزاری آسوشیتدپرس از وجود ۱۸ زندان مخفی در جنوب یمن که توسط امارات و همپیمانانش مدیریت می‌شوند، خبر داد.

طبق نتایج این تحقیق مسئولان برجسته‌ آمریکا اعتراف کردند که نیروهایی از این کشور در بازجویی از این زندانیان مشارکت دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه جنگ یمن پنتاگون ارتقای سطح عراق افغانستان معاون جنگ عراق زندان افغانستان عراق یمن افسران آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسکات ریتر خبره نظامی آمریکا به درگیری نظامی ایران و اسرائیل که با حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق آغاز شد و حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی پایان یافت، پرداخته و می‌گوید این حمله می‌توانست ابعاد بسیار وسیع تری به خود بگیرد. تحلیل این نظامی آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • بایت‌دنس از قانون ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شکایت کرد
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد