Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:54:07 GMT

روند مرحله انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۱۳۵

روند مرحله انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: انتخابی آخر تیم بانوان از ساعت 15:30 روز یکشنبه 27 خرداد ماه در تمامی اوزان و به صورت دوره ای در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود تا تکلیف نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا در اردن مشخص شود.

وی در تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی گفت: در وزن منهای 50- کیلوگرم، نسرین دوستی با سارا بهمنیار 3 بار رودروی هم قرار می گیرند و کاراته کایی که 2 بار برنده از تاتامی خارج شود به عضویت تیم ملی در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکساربه پاس کسب 2 نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان 2018( پاریس و استانبول) شرایطی متمایز نسبت به 2 حریفش یعنی فاطمه چالاکی و آویشن باقری خواهد داشت. خاکسار برای عضویت در تیم ملی به رقابتهای قهرمانی و بازی های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل چالاکی و باقری دارد اما آن دو باید در مصاف با هر یک از حریفانشان صاحب 2 برد شوند. 

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، شیما آل سعدی و زهره برزگر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با یکدیگر پیکار خواهند کرد و کاراته کایی که بیشترین برد را کسب کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. 

در وزن 68- کیلوگرم و در مبارزه پگاه زنگنه و مبینا کاویانی کاراته کایی فیکس می شود که صاحب 2 برد شود و در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی همانند طراوت خاکسار به دلیل کسب 2 نشان نقره و برنز در کاراته وان روتردام و دوبی برای قرار گرفتن در لیست اعزامی های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل محدثه آقایی و شنه کاظمی دارد. اما حریفانش نیاز به 2 برد دارند. 

نفرات کومیته تیمی نیز با نظر لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی انتخاب می شود و اگر نیاز به انتخابی مجدد باشد بعد از مبارزات انفرادی اعلام و مسابقه برگزار می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات در شرایطی کاملا ً عادلانه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان مسابقات انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان همدان برگزار شد دختران غیور مازندرانی در رده نوجوانان با کسب ۳ طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستادند، همچنین رده بزرگسالان با درخشش و قهرمانی دختران مازنی همراه بود که حاصل آن ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بود، مازنی‌ها در رده زیر ۲۱ سال هم با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۱برنز نایب قهرمان این رقابت شدند.

نتایج دختران مازندرانی در رقابت‌های کاراته بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی:

رده نوجوانان:
نگین مهرعلی تبار طلای منهای ۵۴ کیلوگرم
روجا شاهرخی نقره منهای ۶۱ کیلوگرم
مریم گرزین طلا و فاطمه شعبانی نقره به اضافه ۶۱ کیلوگرم


رده جوانان:
هستی گراییلی طلای منهای ۴۷ کیلوگرم
مهلا صداقت و فاطمه عابدی برنز به اضافه ۶۶ کیلوگرم

رده زیر ۲۱ سال:
نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز بیوسا ایمانی در منهای ۵۵ کیلوگرم
هانا حسین پور طلای منهای ۶۸ کیلوگرم
حنانه صالحی نقره به اضافه ۶۸ کیلوگرم


رده بزرگسالان:
طلای معصومه محسنیان و نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز فاطمه شجاعی در منهای ۶۱ کیلوگرم
طلای مبینا کاویانی و برنز‌های کیمیا یوسفی و هانا حسین پور در منهای ۶۸ کیلوگرم
نقره حنانه صالحی و برنز فاطمه زهرا گلبندی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد