Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:29:47 GMT

چند روش موثر برای چاق کردن صورت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۲۰۸

چند روش موثر برای چاق کردن صورت

  یکی از مشکلاتی که بین همه خانم‌ها وجود داره داشتن صورت و گونه‌های پر است. بسیاری از خانم‌ها دارای صورت لاغری و کشیده‌ای هستن و از این موضوع خیلی رنج میبرن. برای داشتن صورتی پر و چاق میتونین در خانه به کمک راه‌های طبیعی به هدفتون برسین. در این نوشته چند راهکار طبیعی برای رسیدن به گونه‌های پر رو توضیح دادم که انجام مستمر اون‌ها در چاقی صورت مؤثره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماساژ صورت با روغن زیتون
یکی از دارو‌های موثر برای رسیدن به گونه‌های برجسته روغن زیتونه. این روغن میتونه پوست را نرم و درخشان کنه. همچنین پوست را مرطوب نگه میداره که در داشتن صورتی نرم بسیار موثره. اگر پوستتون دارای چین و چروکه روغن زیتون میتونه کمک بزرگی بهتون بکنه. برای اینکه صورت پری داشته باشین روزانه ۱ قاشق روغن زیتون را بر روی گونه‌های خود بریزین و چند دقیقه به آرامی صورتتون را ماساژ بدین. اگر میخواین نتیجه اثر بخش آن را زودتر مشاهده کنید این کار را ۲ بار در روز انجام بدین.

آلوئه ورا برای پر شدن گونه‌ها
اگر به دنبال چاق شدن صورت هستین نباید خواص آلوئه ورا را نادیده بگیرین. این گیاه دارای خواص زیادی از جمله سفت کننده‌ی پوسته که باعث افزایش خاصیت الاستیک پوست میشه. آنتی اکسیدان‌های موجود در آلوئه ورا از پوستتون درمقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و باعث تولید کلاژن (نوعی پروتئین که در ساختار پوست کمک میکنه) میشه. برای استفاده از آن باید روزانه ۲ قاشق از ژل آلوئه ورا را به صورت دایره‌ای به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه بر روی صورتتون اعمال کنید، این کار را هم مانند روغن زیتون تا ۲ بار در روز افزایش بدین.

ماسک دانه شنبلیله
شنبلیله یکی دیگه از راه‌های طبیعی برای چاق شدن صورت و گونه است. این گیاه با رادیکال‌های آزاد موجود در پوست مبارزه کرده و پوستتون را صاف و سالم نگه میداره. ۱ قاشق پودر شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید و بخ هم بزنین تا مانند یه خمیر بشه. سپس آن مایه را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی صورتتون قرار بدین تا بمونه و در این حین آن را ماساژ بدین. سپس با آب ولرم صورت را بشورین.

ماسک صورت شب تا صبحی با گلاب و گلیسیرین
ترکیبی از گلیسیرین و گلاب می‌تونه بهتون کمک کنه تا صورتی چاق داشته باشین. گلاب دارای اثرات مرطوب کننده و مزایای زیادی برای پوسته. استفاده از این ترکیب می‌تونه پوست صورتتون را ترمیم و به خوبی تغذیه کنه. گلیسیرین و عرق گل رز را به مقدار مساوی در ظرفی با هم مخلوط کرده و آخر شب به صورتتون بمالین و بگذارین تا فردا صبح بمونه و آن موقع کامل با آب شستشو بدین.

پوره‌ی سیب معجون ضد چین و چروک
سیب یکی دیگه از میوه‌های موثره. سیب دارای مواد مغذی زیادیه که برای پوست صورت مناسبه. همچنین دارای آنتی اکسیدان‌های فراوانیه که از پوستتان در مقابل چین و چروک و آسیب‌ها محافظت میکنه. نصف یک سیب را بردارین و به صورت پوره در بیارین و بر روی صورتتون قرار بدین، به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس اجازه بدین تا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی گونه هاتونن بمونه و بعد بشویید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرین این کار را روزی ۱ بار انجام بدین.

ماساژ صورت با روغن نارگیل
یکی از راه‌های شگفت انگیز برای رسیدن به صورت چاق استفاده از روغن نارگیله. اسید‌های چرب سالم موجود در روغن نارگیل به راحتی میتونن به پوست صورت جذب بشن. همچنین روغن نارگیل دارای اثرات مرطوب کننده و آبرسانیه که میتونه پوست صورت را نرم و پرتر کنه. میتونین روغن نارگیل را در ۲ نوبت صبح و شب بر روی پوست صورت به مدت ۳۰ دقیقه به صورت حرکت دایره‌ای اعمال کنید تا نتیجه رضایت بخش آن را ببینین.

ترک عادت‌های بد
برای اینکه به صورت چاق و گونه‌های پری برسین باید خیلی از عادت‌های بدتون را کنار بگذارین. نوشیدن الکل و سیگار کشیدن باعث کاهش انعطاف پوست میشه. افرادی که عادت‌های مضر مانند نوشیدن و سیگار کشیدن را دارند اغلب گونه‌های باریک و لاغر دارند. علاوه بر این، وقتی که پوست صورتتون کشش خود را از دست میده، ممکنه انعطاف پذیرتر بشه؛ بنابراین برای به دست آوردن گونه‌های چاق به طور طبیعی باید این عادت‌های مضر را ترک کنید. آیا می‌دونین که اشعه‌ی ماوراء بنفش ممکنه باعث آسیب پوست و سوختگی بشه؟ علاوه بر این ممکنه پوستتون خشک و گونه هایتون ظریف و لاغر بشه. بهترین محافظت برای پوست در مقابل آفتاب اینه که قبل از خروج از منزل کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

منبع: ۲ نفره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماسک صورت چاقی صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حمید بهادری گفت: با توجه به فعال بودن سامانه بارشی در منطقه، به صورت مستمر تردد قطارها را رصد می کنیم.

 حمید بهادری اظهار داشت: پس از بازدید از اعضای کمیسیون پیشگیری از سوانح راه آهن جنوبشرق از خطوط ریلی منطقه، یک دستگاه درزین به منظور پیشرو قطارهای باری و مسافری در ایستگاه راه آهن خاش مستقر شده که در صورت وقوع مشکل احتمالی، اعزام قطارها لغو و یا با کُندی سیر اعزام شوند.

وی افزود: در زمان بارش باران، نقطه حساس منطقه جنوبشرق منطقه کوهستانی حدفاصل ایستگاه شورو تا رودماهی و کلات است که علاوه بر اعزام درزین های پیشرو برای بررسی فنی مسیر ریلی، اکیپ های کارگری و راهبانان به صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند.

وی بیان کرد: برای بررسی مسیر ریلی زاهدان به میرجاوه با توجه به نحوه احداث این خط که به صورت آب نما طراحی شده، درزین خط عریض آماده شده که پیش از اعزام ناوگان باری پاکستانی به عنوان‌ پیشرو اعزام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوبشرق ادامه داد: در مرکز کنترل قطارهای راه آهن جنوبشرق ستاد بحران تشکیل شده و اعضای ستاد بحران به صورت شبانه روزی در محل ستاد حضور دارند و برای مواجهه با هر گونه خلل احتمالی، تصمیمات لازم اتخاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان قطار نجات با تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز رفع نقص مسیر و جمع آوری سوانح در ایستگاه راه آهن جیگولی مستقر است.

بهادری خاطرنشان کرد: یک دستگاه جرثقیل ریلی برای واکنش سریع در زمان سوانح احتمالی در ایستگاه راه آهن فهرج مستقر شده که در صورت بروز مشکل، در کوتاه ترین بازه زمانی رفع ایراد شود.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو را بشناسید
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو