Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@10:30:44 GMT

علت لغو جشنواره محیط زیست

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۲۱۵

علت لغو جشنواره محیط زیست

علیرضا خامسیان در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا در پاسخ به سوالی درخصوص علت لغو سومین جشنواره محیط زیست،گفت: طی جلسه مشترکی که بین مدیریت سازمان محیط زیست شهرداری تهران و مدیریت شهری منطقه 22 برگزار شد پیشنهادی از سوی سازمان محیط زیست شهرداری تهران مبنی بر میزبانی منطقه 22 از سومین جشنواره محیط زیست با محوریت آب و انرزی مطرح شد که مورد پذیرش مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:به دلیل اینکه هفته محیط زیست با ایام شهادت امام علی (ع) تقارن داشت تصمیم گرفته شده بعد از تعطیلات این ایام، جشنواره محیط زیست برگزار شود. بر اساس پیشنهاد مطرح شده مقرر شد فضای دریاچه خلیج فارس برای برگزاری این جشنواره آماده شود که مقدمات برپایی غرفه های مناطق 22 گانه و محل برگزاری مراسم با تمهیدات در نظر گرفته شده صورت گرفت اما در روز افتتاحیه مراسم به دلیل ناپایداری جوی و طوفان شدیدی که در تهران وزیدن گرفت عملا امکان برگزاری مراسم مقدور نبود به همین دلیل و به خاطر تداوم ناپایداری جوی فعلا این جشنواره در این مقطع زمانی برگزار نمی شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 22 در ارتباط با برخی حاشیه هایی که درخصوص این جشنواره در برخی شبکه های اجتماعی ایجاد شد نیز گفت:متاسفانه جامعه ما از بی اخلاقی رنج می برد .همکاران زحمتکش ما در رسانه های گروهی که برای پوشش خبری این مراسم در زمان افطار حضور پیدا کرده بودند قاعدتا باید از سوی میزبان مورد پذیرایی قرار می گرفتند که همکاران عزیز ما در خبرگزاری ایسنا و دیگر خبرگزاری‌های کشور که حضور داشتند شهادت می دهند که حتی افطاری ساده ای که برای پذیرایی از این عزیزان در نظر گرفته شده بود نیز متاسفانه به دلیل طوفان شدید  و ناپایداری جوی مهیا نشد و عملا ما شرمنده همکاران رسانه ای خودمان شدیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس روابط عمومی شهرداری شهرداری محیط زیست مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثل همیشه، راننده مقصر شد؟

همشهری آنلاین- زهرا رفیعی: هرکس در روزهای اول حادثه ما را دید گفت "دستتان به جایی نمی‌رسد، خودتان را خسته نکنید". تلاش کردیم که دستمان برسد؛ به عدالت، تسلای غم و یا حتی عبرتی برای آیندگان. اما انگار راست می‌گویند بعد از حادثه دستمان به جایی نرسید، مثل همان موقع که کمک راننده پرید وسط اتوبوس و گفت کمربندهای ایمنی را ببندید و دست انداختیم و چیزی گیرمان نیامد. راننده اتوبوس کهنه کارخانه سیمان که به ازای بده بستان‌هایش با سازمان حفاظت محیط زیست، افتاده بود توی جاده روستایی هم دستش به جایی بند نبود. به او گفته بودند جاده کفی ارومیه تا پیرانشهر را می‌رود و برمی‌گردد ولی یکهو دیده بود ترمزش در پیچ و خم جاده رویتابب کار نمی‌کند. چند باری گرفت به گاردریل کنار جاده اما هیچ افاقه نکرد. اگر بلد راه بود می‌دانست یک پیچ دیگر را رد کند جاده صاف می‌شود ولی نمی‌دانست. به او نگفته بودند چه در پیش دارد، مسئول برنامه فقط اصرار می‌کرد که «زودتر برو از برنامه عقبیم.»

آن همه عجله و بی برنامگی ستاد احیای دریاچه ارومیه در روز دوم تیر 1400 به بهای جان دو خبرنگار جوان حوزه محیط زیست و مجروح شدن تعدادی دیگر تمام شد. دو سال انتظار 21 خبرنگار و اولیای دم از پس چندین جلسه رسیدگی به شکایت آنها، فعلا در حکم بدوی خلاصه شده است که در آن هیچ مسئولی هیچ مسئولیت و تقصیری ندارد! فقط راننده محکوم به پرداخت دیه مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی، خبرنگار ایرنا، دیه مجروحان و تحمل شش ماه حبس شده است.

پدر مهشاد کریمی حالا به جای اینکه منتظر باشد دخترش برای سومین بار پس از ازدواج به خانه‌اش بیاید، حالا مانده است که پس نظر کمیسیون تصادفات پلیس راه آذربایجان غربی که علت تصادف را «ترکیب مساوی» از عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده اتوبوس، بی‌مبادلاتی و قصور مسئولین هماهنگی سفر به علت عدم تامین وسیله نقلیه مناسب و آشنا نبودن با شرایط راه و جغرافیای منطقه بدون هماهنگی با ادارات مرتبط ایمنی ترافیک اعلام کرده بود، چه می‌شود؟ ادعای بی‌اطلاعی مدیران استانی از برنامه ستاد احیای دریاچه ارومیه به کجا رسید، ترک فعل سازمان حفاظت محیط زیست بود یا پنهان کاری مسئولان ستاد؟

حالا چشم انتظار دادگاه تجدید نظر هستیم که ببینیم سال آینده چه رایی صادر می‌کند. وکلا طی 20 روز، اعتراض شکات را نسبت به رای بدوی اعلام خواهند کرد. آیا مجازاتی برای یک مسئول در این حادثه در نظر گرفته خواهد شد یا اینکه «مثل همیشه، راننده مقصر است»

کد خبر 839535 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها روزنامه نگاران خبرنگاران راهنمايى و رانندگى استان آذربایجان غربی قوه قضائیه محیط زیست ایران تصادف

دیگر خبرها

  • جزئیات بودجه ٢١.٢ همتی محیط‌ زیست و خدمات شهری در سال ١۴٠٣
  • طرح «مسیر سبز، ساحل پاک، ایران پاک» در ساحل بندر انزلی
  • اجرای پویش ملی «مسیر سبز ایران پاک» در قم
  • مثل همیشه، راننده مقصر شد؟
  • پنج غار مهم خراسان رضوی درجه بندی شد
  • با شروع تعطیلات؛ آیا یوز‌ها باز هم قربانی می‌شوند؟
  • فاجعه زیست محیطی بیخ گوش شهر
  • هوای مشهد سالم است
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا
  • تصاویر بی نظیر از ۴ قلاده خرس در منطقه دنا + فیلم