Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:34:57 GMT

لحظه زنده شدن نوزاد مُرده داخل قبر! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۲۲۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نوزادی که به تازگی متولد شده و مُرده بود به طور معجزه آسایی زنده ماند.

حجم ویدیو: 7.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ویدئویی به تازگی منتشر شده که در آن مشاهده می کنید دو مرد ناشناس نوزادی که دفن شده را پیدا کرده اند.

طبق گفته های این دو مرد آن ها صدای نامفهومی را در زیر خاک شنیده اند ابتدا فکر کرده اند که تصور کرده اند  زاده فکر و خیالشان است اما وقتی به صدا نزدیکتر شده اند فهمیده اند که صدا از زیر خاک است ، از ترس این که شاید مُرده ای زنده شده ، به طرف صدا نرفتند اما بعد کنجکاوی آن ها را وادار کرد که چاله را حفاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وقتی که خاک ها را کنار زده اند با نوزادی که برهنه و هنوز بندناف داشت رو به رو شده اند که به طور معجزه آسایی هنوز زنده بود و ناله های خفیفی می کرد.

آن ها با عجله و سریع به سمت بیمارستان رفتند تا جان او را نجات بدهند بازوی نوزاد دچار جراحت شده بود و احتمال می دادند استخوان جاهای دیگرش هم شکسته شده باشد.

پزشکان پس از اقدامات درمانی و آزمایش DNA توانستند هویت طفل را مشخص کنند و پلیس Police با حکم قضایی به سراغ خانواده کودک رفت.

آن ها با استرس و ترس گفتند که کودک وقتی به دنیا آمد نفس به خوبی نمی کشید و فکر کردند که اگر او را دفن کنند راحت تر می میرد و امکان زنده بودن ندارد ، برای همین با خیال راحت محل را ترک کرده اند ، آن ها فکر نمی کردند که نوزادشان زنده بماند.

پلیس پس از اقدامات قضایی آن ها را به دادگاه فرستاد و حکم این پدر و مادر بی فکر ، به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police اخبار حوادث خانواده نوزاد فیلم معجزه عکس زن جوان حوادث دام حوادث تهران ایران پرونده اخبار تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی علم فیزیک برای نجات جان یک انسان به کمک می آید (فیلم) نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) یسنا پس از 4 روز توسط امدادگر کایت‌سوار هلال‌احمر نجات یافت (فیلم)

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو