Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:31:24 GMT

آئین تشییع شهید امنیت در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۸۳۲۰

آئین تشییع شهید امنیت در اهواز برگزار شد

آئین تشییع پیکر شهید استوار دوم نوید حقیقت‌شناس از شهدای امنیت باحضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی در اهواز برگزار شد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم تشییع پیکر شهید استوار دوم نوید حقیقت‌شناس از شهدای امنیت که چند روز گذشته حین انتقال زندانی شهید شده بود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع و وداع با پیکر این شهید باحضور استاندار خوزستان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان خوزستان در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

همچنین مراسم تدفین این شهید جوان ساعت 18 امروز در شهرستان رامهرمز از میدان سلمان فارسی به سمت آرامگاه شهدای رامهرمز انجام می‌شود.

شهید نوید حقیقت‌شناس که 20 خردادماه امسال در حین انجام وظیفه و بر اثر حمله مسلحانه به ماشین حمل زندانیان در جاده رامشیر-رامهرمز زخمی و پس از دو روز شهید شد.

بنا به گفته علی قاسم‌پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان متهمان موفق به فرار نشدند، گفت: سلاح کلت کمری و موتور سیکلت شرور در زمان درگیری توسط شهید که راننده ماشین حامل زندانیان بوده با ضربه به فرد مهاجم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم