Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:24:14 GMT

مجلس پیگیر اجرایی شدن قانون برگزاری تجمعات است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۹۰۶۳

پروانه مافی با اشاره به تعیین محل‌های برگزاری تجمعات از سوی هیات وزیران، بیان کرد: در رابطه با برگزاری تجمعات قانون وضع شده است و ما پیگیر اجرایی شدن این قانون هستیم. دولت نیز در این زمینه گام برداشته است و محل‌های آن را نیز مشخص کرد. محل‌هایی که دولت برای برگزاری تجمعات مشخص کرده شامل برخی از پارک‌ها و بخشی از شهر و فضایی است که در جلوی ساختمان ورودی مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه کار قانونی در این زمینه به خوبی در حال پیش رفتن است و به مرحله اجرایی در حال نزدیک شدن است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه گفت: افراد، اشخاص و گروه‌ها زمانی که حرف مشخص و منطقی دارند و یا قصد مطرح کردن درخواستی را دارند می‌توانند از این طریق درخواست خود را به گوش مسئولین برسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: افراد برای برگزاری تجمعات باید از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز بگیرند. در آنجا نیز باید سعی شود تا شرایط سهل‌تری برای دادن مجوز اعمال شود.

بعد از برگزاری تجمعات مردمی در دی ماه سال ۹۶ مدیر کل سیاسی وزارت کشور در ۳۰ بهمن از اقدام وزارت کشور برای تهیه پیش‌نویس لایحه‌ تجمعات و راهپیمایی‌های قانونی خبر داده بود.

به گزارش ایسنا؛ هیات دولت نیز در جلسه روز یکشنبه ۲۰ خرداد سال ۹۷ مشخصات و محل‌های مناسب برای برگزاری تجمعات را تعیین کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت