Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره  استعفای گل محمدی از سرپرستی تیم ملی بوکس گفت: اول از همه باید بگویم خبر درگیری پیش بوجود آمده در جلسه روز گذشته بین اعضای فدراسیون بوکس و سرپرست تیم ملی را تکذیب می کنم.متاسفانه طی برنامه ریزی ضعیفی که از طرف عیسی گل محمدی صورت گرفت این اتفاقات پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ایراداتی که او داشت در نشست روز گذشته چندین بار به او تذکر دادم راهی که در پیش گرفته اشتباه است اما بدون اعتنا به تذکرات بنده به کارش ادامه داد.البته نباید از حق گذشت در طول این مدت برای تیم ملی خیلی زحمت کشید.

او درباره دخالت فدراسیون برای انتخاب نفرات جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:اصلا ابدأ این موضوع صحت ندارد چرا که نفرات از صفر تا صد توسط خود کادرفنی انتخاب شده اند.

بدهی به رستوران را تلفنی حل کردیم

رئیس فدراسیون بوکس درباره بدهی به رستوران کمیته ملی المپیک بیان کرد:خوشبختانه این مسئله ختم به خیر شد.در برخی مبالغ با آکادمی ملی المپیک دچار مشکل بودیم که این مسئله را به طور تلفنی حل کردیم اما هنوز بدهی داریم و مطمئنا آن را تسویه خواهیم کرد.

ثوری در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی بوکس و برنامه های این فدراسیون برای ورزشکاران خاطر نشان کرد: طبق برنامه یک مسابقه برون مرزی در مغولستان و همچنین یک اردوی تدارکاتی هم با کشور نیجریه برای ورزشکاران تدارک دیده ایم.البته رقابتی هم در کشور تایلند پیش بینی کرده ایم که اگر مورد موافقت قرار گیرد در آنجا هم حضور خواهیم یافت.

 جانشین گل محمدی به زودی مشخص می شود

او در پاسخ به این سوال که جانشین گل محمدی چه شخصی است،گفت:فعلا سایر نفرات این مسئولیت را بر عهده می گیرند تا ظرف روزهای آینده جایگزین گل محمدی را در سمت سرپرستی تیم ملی مشخص کنیم.

افزایش سهمیه های بوکس برای بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد صبح امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور من، دبیر و نایب رئیس فدراسیون و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر گردید قرار شد با ۵ بوکسور عازم بازی‌های آسیایی شویم.جا دارد از سلطانی فر،سجادی و صالحی امیری بابت این موضوع کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت در جاکارتا به کار می گیریم

او ادامه داد:طبق این تصمیم قرار است تیم ملی بوکس با پنج ملی‌پوش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور پیدا کند.به نظرم با عنایت به داشته هایمان همین موضوع برایمان کفایت می کند. تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی نیز خواهیم کرد.همچنین پیش از این قرار بود تنها با یک مربی راهی بازی‌های آسیایی اعزام شویم که خوشبختانه تصویب شد با 2 مربی به جاکارتا برویم.

قطعأ پیش بینی کسب نتیجه و مدال کار درستی در جاکارتا نیست

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه چه نتایجی را می توانیم در بازی های آسیایی کسب کنیم،گفت:قطعأ پیش بینی کسب نتیجه و مدال کار درستی در جاکارتا نیست.حتی ورزشکاران تیم قدرتمند قزاقستان هم از گرفتن مدال در آنجا چندان مطمئن نیستند.شک ندارم که با مدال از بازی های آسیایی به کشورمان باز می گردیم.شاید برای برخی ها حذف سه وزن سنگین وزن در جاکارتا یک خبر ناگوار باشد اما معتقدم برای ما یک تلنگر جدی محسوب می شود که با جدیت بیشتری در سبک وزن اهدافی را که مد نظر داریم دنبال کنیم.علی رغم اینکه بوکسورهای ما در سبک وزن دارای شایستگی زیادی هستند اما تاکنون فعالیت هایشان زیاد به چشم نیامده بود.در این یک سال اخیر که ورزشکاران ما در رویدادهای مختلف بین المللی شرکت کرده اند خدا را شکر به نتایج خوبی دست یافته اند که نمونه اش کسب مدال طلا توسط امید احمدی صفا در مهد بوکس دنیا یعنی قزاقستان بود و این برای ما خیلی ارزشمند است.

پس از بازی های آسیایی از حضور روزبهانی در ترکیب استفاده خواهیم کرد

ثوری در مورد شرایط روز بهانی هم که در اردوی آلمان به سر می برد،بیان کرد: وضعیت آمادگی اش رضایت بخش است و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی تمریناتش را در کشور آلمان پیگیری می کند.از طرف دیگر چون دسته فوق سنگین وزن در بازی های آسیایی نیز حضور ندارد فعلا به تمریناتش ادامه می دهد تا انشاالله در مسابقات آینده از حضور او بهره مند شویم.

تقریبا تمام برنامه های ما براساس سند چشم انداز پیش رفته است

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه چقدر از اهدافی را که مد نظر داشته مثبت بوده است،گفت:تقریبا تمام برنامه های ما براساس سند چشم اندازی که تنظیم کرده ایم پیش رفته است.

او درباره حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون مسئولان این حمایت های خوبی را از ما انجام داده اند .با وجودی که 2 ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا فرصت باقی مانده اما جناب صالحی امیری لطف کرد زودتر از موعد مقرر بودجه ما را برای حضور در این رقابت ها پرداخت کرد تا با انگیزه بیشتری برنامه هایی را که مدنظر داریم پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی:لیاقت ما داشتن پنج نماینده در جاکارتا است نه سه بوکسور!/برنامه ما حضوری موفق در المپیک 2020 توکیو است

مظاهری:هدف اصلی ما جوانگرایی است/باید مسئولان ورزشکاران را بیشتر حمایت کنند تا در جاکارتا خوش بدرخشیم

سلطانی فر:بوکس می تواند در یک دوره کوتاه خبر های خوشی را برای ما داشته باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!