Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: چهار هزار و ۲۷۹ پایگاه کمیته امداد استان آذربایجان شرقی آماده جمع آوری زکات فطره مردم نیکوکار در عید سعید فطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گزارشی از آمادگی این نهاد برای جمع آوری زکات فطره مردم در روز عید فطر ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار هزار و 279 پایگاه این نهاد در سطح استان آماده جمع آوری زکات فطره مردم نیکوکار در عید سعید فطر است.

کلامی با بیان اینکه 100 درصد زکات فطره جمع آوری شده برای نیازمندان هزینه خواهد شد، افزود: زکات فطره جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت و برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، گفت: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت زکات فطره و سایر کمک های خود به نیازمندان می توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت مساجد روز قدس ماه رمضان حسن روحانی شهید مدافع حرم عید فطر حجت الاسلام ارزانی شهید خلیل تختی نژاد جمع آوری زکات فطره کمیته امداد امام خمینی ره تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس گفت: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم و بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است، اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.   وی با بیان اینکه این شرایط در همه مناطق اهواز حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است، افزود: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.   شمس ادامه داد: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است، اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم، همچنین در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند، یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوار‌هایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد.  

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق