Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:51:55 GMT

معوقات آزادگان سرافراز به صورت کامل پرداخت شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۹۸۵۹

معوقات آزادگان سرافراز به صورت کامل پرداخت شده است

اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای با اشاره به موارد مطرح‌شده از سوی یکی از آزادگان سرافراز در برنامه «ماه عسل» در خصوص عدم پرداخت معوقات آزادگان تاکید کرد: تمام معوقات و مطالبات آزادگان عزیز مربوط به سال های گذشته در دولت یازدهم پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این اطلاعیه با اشاره به نقش بسیار مهم آزادگان در دفاع مقدس تأکید کرده است: این عزیزان در دوران پیش از اسارت خود در جبهه‌ها به مبارزه با دشمن بعثی پرداختند و تا آخرین گلوله خود در مقابل دشمنان مقاومت کردند و در نهایت به اسارت درآمدند و به همین دلیل اکثر آن‌ها به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت آنان در زندان‌های رژیم بعث نیز ستودنی است و این عزیزان دشمنان را به ستوه آورده بودند.
در ادامه این اطلاعیه ضمن تقدیر از برنامه «ماه عسل» به دلیل دعوت از ایثارگران و آزادگان سرافراز و پرداختن به مسائل این عزیزان، در خصوص پرداخت معوقات مربوط به آزادگان آمده است: تمام معوقات و مطالبات آزادگان عزیز مربوط به سال‌های گذشته در دولت یازدهم پرداخت شده است. معوقات آزادگان شاغل بر اساس حقوق دریافتی از آن دستگاه محاسبه و پرداخت شد و معوقات آزادگان غیرشاغل نیز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شده است.
در انتهای این اطلاعیه تصریح شده است: هرکدام از آزادگان سرافراز که به هر دلیلی تاکنون این معوقات را دریافت نکرده اند می‌توانند با شماره تلفن 1616 تماس حاصل کنند تا موضوع بررسی شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آزادگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی