Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

3 بازی تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال 2018 در آمریکا در «هافمن استیت» شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در این هفته به ترتیب به مصاف لهستان، صربستان و آمریکا خواهد رفت.

بازی‌ها ایران در سالن چند منظوره «سییرز سنتر آره‌نا» برگزار می‌شود که در سال 2006 با سرمایه 62 میلیون دلاری ساخته شده و ظرفیت 11800 تماشاگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سالن، کنسرت موسیقی، بسکتبال، فوتبال آمریکایی و تئاتر هم انجام می‌شود.

بلیت هر کدام از بازی‌ها از 33 تا 55 دلار قیمت دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی ایران صربستان ایران سرمایه فوتبال تئاتر دلار ایران بازی بسکتبال بلیط والیبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت