Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - انتظار می رود سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا به عنوان جانشین خولن لوپتگی انتخاب شود.

به گزارش وبسایت نود، پس از برکناری شوکه کننده خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی حالا رسانه های اسپانیا از آلبرت سلادس به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای هدایت تیم ملی در جام جهانی نام برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر این گزارش ها، انتظار می رود فرناندو هیرو ستاره پیشین رئال مادرید که دستیار لوپتگی بود در کادر فنی تیم ملی باقی بماند. 

سلادس که سابقه بازی برای بارسلونا و رئال مادرید را دارد از سال ۲۰۱۴ هدایت تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا را بر عهده دارد و با این تیم به فینال جام ملت های اروپا در سال ۲۰۱۷ رسید. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی جام جهانی 2018 روسیه فرناندو هیرو تیم ملی اسپانیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

در حال حاضر بایرن مونیخ دو گزینه را برای جانشینی توخل در نظر دارد؛ خولن لوپتگی و اریک تن هاخ.

طرفداری | اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد به لیست گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ راه یافته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، در چند هفته گذشته، مذاکراتی بین بایرن مونیخ و مدیربرنامه‌های تن‌ هاخ در خصوص تمایل او به تصاحب نیمکت سرمربیگری باواریایی‌ها انجام شده است. با این حال، تاکنون هیچ گفتگوی مستقیمی بین دو طرف صورت نگرفته است. اریک تن ‌هاخ در حال حاضر متعهد به انجام وظایف خود در منچستریونایتد است و قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

با این وجود، گزارش‌ها حاکی از آن است که او در صورت ترک منچستریونایتد، از قبول پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ استقبال خواهد کرد و آماده جانشینی توماس توخل در این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی توماس توخل است و تن‌ هاخ و خولن لوپتگی از جمله گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

گفتنی است اریک تن هاخ سابقه حضور در بایرن مونیخ را دارد و او از سال 2013 تا 2015 سرمربی تیم دوم این باشگاه بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین