Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه هم‌اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با ستاد اقامه نماز استان که در سالن اجتماعات شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، گفت: نظام ایران بر مبنای شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اساس حرکت نظام جمهوری اسلامی در این بود که کارهای ضددینی در جامعه را برچیند و ارزش‌های دینی را حاکم نماید که قدم‌های خیلی بزرگی هم در این راستا برداشته شد.

وی بیان کرد: نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که احساس ناامیدی به جامعه القا شود در صورتی که ما به آینده انقلاب امیدواریم همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشته‌اند که من آینده روشنی را برای انقلاب می‌بینم.

الله‌مرادی گفت: آنهایی که تصور می‌کنند با مسائلی که در حاشیه به وجود می‌آورند ضربه‌ به انقلاب اسلامی می‌زنند کور خوانده اند و یا اگر ضربه‌ای هم بزنند دودش به چشم خودشان برمی‌گردد چون عامه مردم هم پیرو راه امام و هم برای مسیر انقلاب احترام ویژه‌ای قائل هستند که مصداق آن را می‌توان در راهپیمایی روز قدس امسال سنندج مثال زد که با وجود تبلیغات سوء دشمنان از طریق صدها کانال و شبکه رسانه‌ای برای ممانعت از حضور مردم، اما بیشترین حضور را در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام داشتیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: این انقلاب که شکل گرفت با دو تفکر هدایت می‌شد یک تفکر که خود را فدای انقلاب می‌کردند و یک تفکر دیگر که همیشه به دنبال آن بودند تا انقلاب را فدای خود کنند و از ابتدای انقلاب ما این مساله را داشته‌ایم و داریم.

وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر همین مردم به این افراد تودهنی می‌زنند، نیروهای انقلاب هم آماده‌اند تا جانشان را در وقت خودش برای انقلاب بدهند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: وقتی امام شعار استقلال را به عنوان مبنای انقلاب اسلامی در فراروی ما قرار داد، قرار بر این بود که ما روی پای خود بایستیم نه اینکه به دیگران متکی شویم کما اینکه ایستادیم، هشت سال جنگ نابرابر را ایستادگی کردیم هر چند آنهایی که نبودند آن شرایط را درک نمی‌کنند.

وی بیان کرد: بعد از جنگ هم چه توطئه‌هایی که علیه ما نکردند اما جمهوری اسلامی با این وجود هم خدمات گسترده‌ای به ملت ارائه کرده است که زیرساخت‌های رفاهی تا آخرین نقاط روستایی در مرزهای کردستان هم رفته است اما عده‌ای که خود را همه‌کاره نظام می‌دانند با برخی اظهارنظرها تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.

الله‌مرادی عنوان کرد: ما در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های فراوانی داشتیم و دشمنی همه دنیا علیه ما از این مساله نشات می‌گیرد کما اینکه عده‌ای درک نمی‌کنند که امروز جمهوری اسلامی به عنوان خار چشم مستکبرین مطرح است و حاضرند تمام داشته‌های خود را هزینه کنند بلکه بتوانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ابراز تاسف کرد از اینکه گاها افرادی که متوجه عظمت انقلاب اسلامی نیستند آلت دست مستکبرین می‌شوند.

وی یادآوری کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که از راه نظامی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند اما عده‌ای ترسو هستند که تا ترامپ رئیس جمهور امریکا هیاهویی می‌کند می‌گویند نکنه کاری انجام بدهد، در صورتی که هیچ کاری از دست آنها برنمی‌آید.

الله‌مرادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی محکم است چون ریشه ولایت در دل و جان نیروهای انقلاب است و هیچ وقت اجازه نمی‌دهند رهبری تنها بماند و انقلاب به دست نااهلان و نامردان بیافتد، ما شاگرد و رهرو امام هستیم اما اگر کوتاه می‌آییم داستان مادر و دایه است و مصلحت در این است برای حفظ انقلاب گاهی اوقات کوتاه بیاییم.

وی افزود: امروز جامعه ما مبتلای به فقر هست اما برداشتن ریشه فقر وظیفه مسوولان است وقتی سفره مسوولان و سفره فقرا یکی نباشد، فقر ریشه‌کن نمی‌شود یکی برای نان شبش محتاج است و یکی هم در مجلل‌ترین هتل تهران مهمانی برگزار می‌کند و مردم می‌بینند و تفاوت بین عدالت حضرت علی و عدالت این مسوولان را می‌فهمند.

وی ادامه داد: امر به معروف بعد از نماز جزو واجبات است و عیب است در اداره ای این پرسش مطرح شود که آیا در این اداره نمازخانه وجود دارد یا نه، که نباید این اتفاق بیافتد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: چگونه یک فرد باید مسوول باشد اما خود را موظف به اقامه نماز در اداره نداند و یا اینکه مسوول باشد و خود را مسوول در مقابل چهارچوبی که دین برای آن تعیین کرده، نداند در صورتی که در زمان استخدام پایبندی به دین و نماز و ارزش‌های دین و انقلاب را اعلام کرده است.

وی اظهارکرد: اگر اداره‌ای نمازخانه نداشته باشد و در آن اداره نماز اقامه نشود، هر مسوولی که به رئیس آن اداره حکم داده باشد، به جمهوری اسلامی و دین خیانت کرده است چون مسوول باید به چهارچوب و قانون دین پایبند باشد و این چیز زیادی نیست که ما از مسوولان می‌خواهیم.

الله‌مرادی عنوان کرد: ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه ما به دنبال آن هستیم که آنچه را که یک مستخدم در زمان استخدام متعهد شده است، اجرا نماید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: این همه ما دم از توسعه می‌زنیم هر چند توسعه‌ای نمی‌بینیم اما توسعه بدون دین برای جمهوری اسلامی اثر ندارد

الله‌مرادی افزود : اگر ما مسوولان عملکردمان خوب باشد و به مردم برسیم، و این نباشد که من در عرش اعلا نباشم و دیگری نان در خانه نداشته باشد، من در بهترین هتل کشور افطاری بدهم و شخصیت‌های برجسته ـ البته به زعم آنها ـ را دعوت کنم و دیگری از گرسنگی بمیرند، که در چنین شرایطی حرف آنها در جامعه اثر ندارد.

وی گفت: کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صد درصد فرهنگی و ایجابی است و به دنبال کار سلبی نیستیم و حتی در ستاد اقامه نماز هم این دیدگاه وجود دارد اما آنچه را قانون به ما تکلیف کرده است پیگیری خواهیم کرد.

الله‌مرادی اذعان داشت: در برخی جاها هم کارهایی شده است که می‌توان به زندان سنندج اشاره کرد که مانند یک دانشگاه شده است.

وی افزود: گاها اعلام می‌شود که چرا «الله‌مرادی» دلیل برداشتن یک مسوول را پیگیری می‌کند، که باید بگوییم، من فرزند شهید و انقلابی هستم و برای این انقلاب خون داده‌ام، خون داده‌ام که انقلاب تثبیت شود ولی شما هر آنچه نیروی انقلابی و ارزشی و حزب‌اللهی را حذف می‌کنید و آنوقت انتظار دارید کسی صدایش درنیاید که بنده چه در ستاد امر به معروف باشم و یا در این ستاد نباشم وظیفه خود را نسبت به شهدا و امام و رهبری ادا خواهم کردم و باکی از هیچ عاقبتی ندارم چون این راه را از اول برای شهادت و دفاع از انقلاب انتخاب کرده‌ام.

کد خبر 4320060

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامه نماز ستاد امر به معروف کردستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شیراز مشهد روز جهانی قدس شهرکرد گرگان یاسوج خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد