Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@19:06:11 GMT

آموزش حذف مخاطبین تکراری در سیستم عامل اندروید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۰۴۲۱

آموزش حذف مخاطبین تکراری در سیستم عامل اندروید

وجود کانتکت‌های تکراری در تلفن‌های هوشمند آنچنان اتفاق عجیبی نیست، اما برخی افراد نسبت به این موضوع بسیار حساس هستند و به دنبال روش‌های مختلف برای حذف مخاطبین تکراری می‌گردند. برخی مواقع ممکن است که شماره‌های مختلف یک نفر را به اسم‌های یکسان روی دستگاه خود ذخیره کرده باشید و در هنگام تماس یا ارسال پیام، شماره پیشین را انتخاب کرده و منتظر دریافت پاسخ از ایشان باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اپلیکیشن‌های زیادی برای حذف مخاطبین تکراری وجود دارد که تمامی آنها، اجازه دسترسی به لیست کانتکت‌ها را نیاز دارند. روند حذف آن‌ها به صورت یک معجزه نیست که ناگهان اتفاق بیوفتد، اما مراحل آن نیز آنچنان پیچیده نیست.



حذف مخاطبین تکراری از اپلیکیشن Contacts در سیستم عامل اندروید

در این قسمت، همه چیز به تنظیمات پیش فرض این اپلیکیشن بستگی دارد. در نسخه خام سیستم عامل اندروید، هنگام انتخاب مخاطبین و با ضربه زدن روی سه نقطه کنار آنها، می‌توانید گزینه Delete را انتخاب کنید. در برخی نسخه‌های اندروید انجام این کار با انتخاب کردن گزینه ویرایش (آیکون خودکار) و ضربه روی سطل آشغال امکان پذیر است.





اگر شما برخی اطلاعات (مانند ایمیل) را روی یک مخاطب و مشخصات دیگر (مانند شماره تلفن) را روی مخاطب دیگری ذخیره کرده اید، می‌توانید با انتخاب یکی از آنها، ضربه زدن روی سه نقطه و انتخاب گزینه Link (یا Join در ورژن‌های قدیمی تر) دو مخاطب اشاره شده را با یکدیگر ترکیب کنید.



حذف مخاطبین تکراری از جیمیل در نسخه وب

برخی مواقع نیاز هست تا با مراجعه به نسخه وب جیمیل، مخاطبین خود را از این طریق ویرایش کنید و به این ترتیب، به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. از فضای رابط کاربری جیمیل روی منوی شناور سمت چپ کلیک کرده و گزینه Contacts را انتخاب کنید.






از منوی سمت چپ روی Find duplicates کلیک کنید. به این ترتیب گوگل به صورت اتوماتیک به دنبال مخاطبین شما که دارای نام مشترک با مورد انتخاب شده هستند، می‌گردد.

حالا می‌توانید با تیک زدن موارد دلخواه، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب (Merge) کرده یا موارد دلخواه را به این صورت حذف کنید.



حذف مخاطبین تکراری به وسیله اپلیکیشن‌های متفرقه در سیستم عامل اندروید

اپلیکیشن‌های زیادی برای حذف مخاطبین تکراری وجود دارند که می‌توانید بنا به نیاز خود، از آن‌ها استفاده کنید. اما یک مورد به نام Simpler Merge Duplicates وجود دارد که کار با آن بسیار ساده است و قابلیت‌هایی که در نسخه وب جیمیل در اختیار شما می‌گیرد را نیز داراست.






تنها کافی است که اپلیکیشن را اجرا کنید و به صورت خودکار، دنبال موارد شبیه به یکدیگر می‌گردد و در نهایت در قالب یک لیست به شما نمایش می‌دهد. حالا می‌توانید هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه بررسی کرده و موارد تکراری را حذف کنید.



منبع:click.ir

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه فناوری تلفن هوشمند اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرضیه باباخان‌زاده معلم شهرستان دزفول به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد.

عبدالله حبیبی افزود: ۱۴ معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی ادامه داد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار دزفولی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • پمپ هیدرولیک
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)