Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@13:00:16 GMT

یورش وحشیانه هوایی و دریایی سعودی‌ها به جنوب الحدیده

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۰۵۲۷

خرداد:جنگنده‌ها و ناو‌های جنگی ائتلاف متجاوز سعودی مناطقی را در جنوب استان الحدیده واقع در غرب یمن هدف حملات دریایی و هوایی خود قرار دادند.
به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز هشت بار مناطق النخیله و قضبه واقع در جنوب الحدیده را هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش حملات هوایی مذکور هم زمان با حمله ناو‌های جنگی ائتلاف به مناطق مذکور واقع در بخش الدریهمی در جنوب استان الحدیده صورت گرفت.
گفتنی است که بندر الحدیده یکی از مهمترین بنادر یمن و در واقع تنها راه ارسال کمک‌های بشر دوستانه به مردم این کشور به شمار می‌رود و ائتلاف متجاوز سعودی قصد دارد با تسلط بر آن راه امداد رسانی به یمنی‌ها را بیش از پیش ببندد. برچسب ها: الحدیده ، سعودی‌ ، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی

منبع: خرداد

کلیدواژه: الحدیده سعودی جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد