Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست پروانه کسب قلیان‌سراها را تمدید مجدد نکنند.

وی عرضه هرگونه غذا در قلیان‌سراها را ممنوع اعلام کرد و افزود: پاتوهای قلیان‌سراها در سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

امینیان با بیان اینکه معتاد متجاهر در هشترود وجود ندارد، افزود: اولویت اول باید پیشگیری از اعتیاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سه ماهه اول امسال ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط  شده و ۳۹ نفر هم دستگیر شده‌اند، افزود: در افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته ۱۴۲ درصد، خرده فروشی‌ها ۸۰ درصد و در دستگیری نیز ۱۴۴ درصد افزایش داشته‌ایم.

برخی‌ کلینیک‌های ترک اعتیاد دنبال کاسبی هستند

شاهرخ اسداللهی دادستان هشترود نیز در این جلسه گفت: اگر بیکاری حل و فصل شود قضیه مثل اعتیاد خود به خود حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در کلینیک ترک اعتیاد در هشترود متاسفانه هم به خانواده‌ها و هم به معتاد در حال ترک خیانت می‌شود، افزود: متاسفانه برخی‌ در کلینیک دنبال کاسبی خود هستند و مسوول آن می‌خواهد همه معتاد باشند تا برای کسب درآمد به وی مراجعه کنند.

اسداللهی از شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی خواست نسبت به تجویز دارو مخصوصا شربت ترامادول به معتادان در کلینیک ترک اعتیاد هشترود رسیدگی کنند.

کد خبر 4320563

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر هشترود راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شیراز مشهد روز جهانی قدس شهرکرد گرگان یاسوج خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست

فرید قشلاقی گفت: نشت شیرابه‌های حاصل از حمل و نقل در جاده‌های منتهی به  زباله گاه هشترود وقرار گرفتن در جاده هشترود میانه ودر مجاورت زمین‌های کشاورزی علی الخصوص مزارع گندم و نیز محل دفن پسماندها، نبود نگهبانی و حصار و نیز عدم پوشش مناسب زباله‌های نگهداری شده در این محل از جمله نواقصی است که زمینه ساز بروز آلودگی‌های زیست محیطی شده است.

وی در مورد زباله گاه ذوالبین افزود: این زباله گاه محل انباشت زباله چندین روستا است که متاسفانه بدون حفاظ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • کاسبی کپسولی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی