Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: شهروندان و به ویژه بهره برداران و مالکان غرفه های میدان مرکزی میوه و تره بار به دلیل کمبود امکانات رفاهی، زیربنای محدود غرفه‌خا و مضایق مکانی متحمل زحمات می‌شوند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نخستین نشست مدیران شهری با هیات امنای میدان مرکزی میوه و تره بار و بهره برداران بارانداز ملی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور وحید مقدم سلیمی رئیس سازمان، سید مهدی کاظمی معاون خدمات شهری، حسنعلی اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه، پژمان پژمانفر مدیر شهرداری منطقه یک، ابراهیم عبدالرزاقی عضو هیات مدیره سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و آقایان مهدی زاده، شالباف و طهماسبی عضو هیات امناءمیدان تره بار برگزار شد. 

در این نشست وحید مقدم سلیمی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین با چشم انداز 1450 و نگاه توسعه ای به دنبال انتقال میدان مرکزی میوه و تره بار به بیرون از شهر می باشد. 

وی افزود: علیرغم ماموریت های این سازمان شامل مدیریت ایجاد، توسعه، بهره برداری و نگهداری میادین مرکزی میوه و تره بار و نظارت بر عملکرد آنها در گذشته و حال، هیچگونه تعامل نزدیکی با میدان مرکزی میوه و تره بار نداشته و این موجب آسیب های فراوانی به بهره برداران و شهروندان شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین با بیان اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار پاسخگوی نیاز امروز شهر نیست،  اظهار کرد: شهروندان و به ویژه بهره برداران و مالکان غرفه های میدان مرکزی میوه و تره بار به دلیل کمبود امکانات رفاهی، زیربنای محدود غرفه ها، مضایق مکانی و در نهایت ایجاد ترافیک، متحمل زحمات زیادی می‌شوند و این موضوع ضربه بزرگی به درآمد زایی آنها وارد کرده و در نهایت ارایه خدمات به مردم را دچار مشکل ساخته است.

مقدم سلیمی بیان کرد: اکنون برای حل مشکل مردم و بهره‌برداران عزمی راسخ در شهرداری قزوین وجود دارد و شورای اسلامی شهر قزوین در دوره جدید خود رویکردی کاملا عملیاتی به این موضوع دارد. 

وی تصریح کرد: این نشست با هدف گفت و گوی دوجانبه و دریافت نقطه نظرات صاحبان غرفه و بهره برداران ایجاد شده و معتقدیم باید در راه اندازی فاز اول طرح بزرگ بارانداز ملی مثلت منافع شهروندان، شهرداری و بهره برداران با نگاهی برد – برد تامین شود. 

پروژه بارانداز قزوین طرح ملی محسوب می‌شود

حسنعلی اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قزوین نیز گفت: این طرح یکی از بزرگترین پروژه های کشور محسوب می شود و معتقدیم هیچ چیز به اندازه‌ تعیین هدف در نیازسنجی مهم نیست و لذا باید نقطه‌ مطلوب کاملاً تعریف تا فرایندها بر اساس آن برنامه ریزی شود.

وی اضافه کرد: باید با نگاه واقع بینانه و آینده نگرانه به این پروژه ملی نگاه کرد و برای اجرایی کردن آن برنامه ریزی و طراحی جامعی صورت گیرد و در این راستا بازدید و استفاده از تجربیات استانهای موفق نیز مورد توجه قرار گیرد. 

اصغری گفت: به یقین با حضور مسئولان توانمند روح جدیدی به مجموعه دمیده شده و بین هیات امنای میدان میوه و تره بار و شهرداری قزوین یک وفاق خوبی اتفاق خواهد افتاد و سوء تفاهم های گذشته نیز برطرف خواهد شد تا این پروژه هر چه سریعتر به مرحله طراحی و عملیاتی برسد. 

ضرورت انتقال بازار میوه و تره بار قزوین 

سیدکاظم مجابی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین نیز در این نشست گفت: با توجه به مشکلات وافر در حمل و نقل میوه در میدان میوه و تره بار کنونی در حال حاضر انتقال آن به یک مکان مناسب تر به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. 

وی اضافه کرد: با رویکرد خوب شورای اسلامی شهر، مجموعه مدیریت شهری و با پیگیری‌های مسئولان شرایط برای انتقال میدان میوه و تره بار کاملا مهیا است و اگر در این برهه زمانی این مهم رخ ندهد بعید می دانم دیگر چنین شرایطی به وجود بیاید. 

وی ادامه داد: مکانی که برای انتقال میدان میوه و تره بار در نظر گرفته شده است بسیار مناسب است و می توان دیگر بازارهای میوه و تره بار شهرها و استان های همجوار را نیز در دست گرفت. 

6 میلیارد تومان اعتبار برای طرح بارانداز قزوین نیاز است

پیمان پژمانفر مدیر شهرداری منطقه یک نیز در این نشست گفت: علی رغم سنگ اندازی دستگاه های مختلف جهت عملیاتی کردن این پروژه ملی، خوشبختانه شهرداری قزوین تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این طرح کرده است که در حال حاضر نیز موفق شده ایم تمامی موانع را از سر راه آن برداریم. 

پژمانفر ادامه داد: بنده به عنوان عضوی از خانواده شهرسازی می توانم بگویم که موقعیت مکانی و جانمایی پروژه بار انداز ملی در بهترین نقطه استراتژیک است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت مکانی احداث پروژه بارانداز ملی، بهره برداران می توانند در زمینه سورتینگ محصولات و صادرات نیز سرمایه گذاری کنند. 

پژمانفر گفت: برای اجرایی کردن مقدمات این پروژه بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال در نظر گرفته شده است. 

همچنین در ادامه این نشست عضو هیات مدیره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری نیز گفت: صاحبان غرفه های میدان مرکزی میوه و تره بار از ادامه حضور در مکان فعلی ناراضی هستند و باید هر چه سریع تر مشکل آنها رفع شود. 

ابراهیم عبدالرزاقی افزود: زمانی که میدان کنونی احداث شد جمعیت استان قزوین حدود 250 هزار نفر بود اما در حال حاضر چیزی بالغ بر یک میلیون دویست هزار نفر است و این میدان پاسخگوی نیاز استان نیست. 

عبدالرزاقی ادامه داد: با توجه به مشکلات کنونی میدان مرکزی میوه و تره بار، کسبه متحمل ضررهای مالی و سرمایه ای زیادی شده اند که امیدواریم با احداث فاز اول بارانداز ملی با هدف انتقال میدان میوه و تره بار قزوین به آن مکان، مشکلات کسبه نیز برطرف شود. 

شالباف عضو هیات امنای میدان میوه و تره بار نیز در این نشست گفت: بنده با نظر مدیران شهری موافقم و به نمایندگی از بهره برداران هر کمکی که موجب مطلوب تر اجرا شدن این طرح شود دریغ نمی کنم.

وی اظهار کرد: ترافیک، نبودن فضای مناسب برای کسب و کار، تنگناهای بهداشتی، لزوم انتقال میدان مرکزی میوه و تره بار به مکانی جدید را امری اجتناب ناپذیر کرده است. 

گفتنی است در این نشست مقرر شد هیات امنای میدان مرکزی میوه و تره بار نقطه نظرات و انتظارات خود را در اجرای فاز نخست طرح بارانداز ملی به سازمان ساماندهی مشاغل شهری ارایه دهند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار