Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا را بر عهده گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، پس از اخراج لوپتگی از سمت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، فرناندو هیه‌رو به عنوان سرمربی جدید لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شد.

این اتفاق درست ساعتی پس از خبر اخراج لوپتگی منتشر شد. این در حالی است که از سلادس به عنوان جانشین احتمالی وی یاد می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه دوم جام جهانی روسیه با تیمهای ایران، مراکش و پرتغال همگروه است. اسپانیا در دومین بازی خود در جام جهانی روز ۳۰ خرداد با ایران بازی  می کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا فرناندو هیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید

کاپیتان باسابقه رئال مادرید می‌خواهد به کار خود در سانتیاگو برنابئو پایان دهد.

طرفداری | ناچو فرناندز خواهان جدایی از رئال مادرید در پایان فصل 24-2023 است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، ناچو فرناندز تصمیم خود را مبنی بر جدایی از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 به اطلاع مدیران این تیم رسانده‌است. کاپیتان اول رئال قصد دارد پس از اتمام قراردادش در تابستان پیش رو، سانتیاگو برنابئو را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند. ناچوی 34 ساله، محصول آکادمی رئال مادرید از فصل 13-2012 به تیم بزرگسالان لوس‌بلانکوس راه یافته و تا کنون 355 بار برای مادریدی‌ها به میدان رفته‌است. 

رویای بزرگ ناچو از نوجوانی، بالا بردن جام به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید بوده و این فصل با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به این مهم دست یافت. او هم‌چنین فرصت این را دارد با قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا، لقب پرافتخارترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس را از آن خود کرده و به رویایی‌ترین شکل ممکن با برنابئو خداحافظی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو